Kontaktadagen 2019

Kontaktadagen är årets största konferens för alla som arbetar med kundmöten via telefon och digitala kanaler och vill skapa morgondagens kundupplevelser. Utöver en inspirerande dag med mingel bland kollegor avrundar vi dagen med en GuldKontaktgalan där vi korar Sveriges bästa kundservice, telemarketing och växel!

Header Kontaktadagen liten

Kontaktadagen arrangeras 23 maj 2019 på Münchenbryggeriet och är Sveriges största evenemang för alla som arbetar med kundrelationer på distans, i telefon och digitala kanaler. Kontaktadagen är en endagskonferens med fokus på framtidens kundmöten.


Marknaden utvecklas snabbt. Konsumenter ställer enorma krav på service och försäljning, digitaliseringen erbjuder mängder av möjligheter för kommunikation och självbetjäning. Till det kommer regleringar av marknader i form av nationella lagstiftningar, EUs ePrivacyförordning landar 2019 och internationella överenskommelser som syftar till konsumentskydd. 


GuldKontaktgalan - vi utser de Sveriges bästa!

Kvällens middag inramas av tävlingen GuldKontakt, där vi utser bästa bolag, ledare och medarbetar inom kategorierna kundservice, växel och telemarketing! 


Målsättning
Kontaktadagen är en årligen återkommande konferens och vi har nått vår målsättning är att Kontakta ska bli No1 som samlingsplats för alla som arbetar med kundservice och försäljning på distans! Vi växer och blir större varje år. Vi får också bättre och bättre feedback på konferensens innehåll varje år. 2019 inbjuder vi återigen till det fantastiska Münchenbryggeriet, men en storslagen utsikt över Stockholm.

Du som deltar kan vara:
- VD och företagsledare
- Försäljnings- och Marknadschefer,CIO

- Ledare i call-/kontaktcenters eller telefonsäljbolag
- Kundservicechefer och Kundansvariga

- HR- och utbildningspersonal

Välkommen med din anmälan!

 

Tina Wahlroth

VD Kontakta

0735 66 55 22

Kontakta är Sveriges enda företrädare för kundservice och försäljning via telefon. Kontaktas arbete inom näringsliv, politik, myndigheter och media är i många fall avgörande för framtidens kundkommunikation på distans