24
apr

Frukost Malmö: Följ med på en världsomspännande resa i innovativa kundupplevelser!

När, hur och var får man bäst utväxling av AI, automatisering och robotar? Avaya tar dig med på en världsomspännande resa i innovativa kundupplevelser.

Att utveckla och förändra kundupplevelsen kommer att vara det som utgör skillnaden mellan morgondagens marknadsledare och förlorare. Att besluta sig för när, var och hur man ska använda innovation som AI och robotar är en stor utmaning för alla. Avaya delar med sig av erfarenheter, hämtade från hela världen, på hur man framgångsrikt nyttjar och integrerar innovativ teknik som AI, automatisering, realtidsanalys där även känslor analyseras, robotstyrda konversationsgränssnitt m.m.


Vi kommer att prata om hur det har påverkat kundresan, organisation och processer. I vissa fall har det lett till att man helt gjort om sin organisation för att i första hand möta kunden i ett digitalt gränssnitt. Sist men inte minst kommer vi att titta på hur innovationsdrivna kundupplevelser har berikats och gjort det möjligt för företag och organisationer att särskilja sig och erbjuda en extraordinär kundupplevelse.


Praktiska detaljer
Datum:
24 april 2019

Tid:
Plats:
Klockan 08:30 – 09:30 med inledande frukost från klockan 08.00
Elite Hotel Esplanade, Mäster Johansgatan 15, 211 21 Malmö

Kostnad:
Kostnadsfritt och öppet för alla.

Anmälan till:
Registrera din anmälan HÄR


Eventuella frågor hänvisas till julia.duggal@kontakta.se alt. 076 29 13 729.


Varmt välkommen!


Frukosten är ett samarbete mellan:

Kontakta_Logo_RGB     Avaya_Logo_Hi_Res_JPEG_File__Red