21
nov

Frukost Sundsvall: Navigera i det digitala paradigmskiftet för att bli vinnare!

Idag tillbringar vi lika mycket tid online som vi sover! Vi har alla blivit digitala kunder som förväntar oss att mötas i vår valda kanal på ett professionellt sätt. Vinnarna satsar på att göra den digitala upplevelsen så bra om möjligt snarare än att fokusera på effektivitet och produktivitet.

Avaya har tillsammans med IDC djupdykt i faktorer som ger framgång i den digitala världen.  Den digitala transformeringen erbjuder många möjligheter men också hot. Avaya går igenom och beskriver ett antal kundexempel hämtade från hela världen för att belysa hur olika en digital transformering kan te sig och beskriva vilka saker som har varit avgörande för framgång och givit goda resultat.


Kundresan står i fokus och förmågan att fånga och spegla varumärket i den digitala upplevelsen. Hur man fångar upp kundresan och gör den visuell oberoende av media är centralt ur ett Contact Center-perspektiv.


Avaya presenterar i denna frukost:

  • Erfarenheter från sin globala undersökningar om vikten av att identifiera och mappa ut kundresan
  • Metoder och tekniker för att ställa om sin verksamhet att möta digitaliseringen
  • Exempel på hur man möter de digitaliserade kundernas krav framgångsrikt
  • Hur fångar man Customer Journey och Agent Journey och värdet av det
  • Vilka de vanligaste fallgroparna är och hur du undviker dem


Frukosten avrundas med att Avaya presenterar ett antal lärdomar från en omfattande konsultverksamhet där lärdomar från olika svenska och internationella organisationer summeras i form av framgångsfaktorer hämtade från ett medvetet förändringsarbete!


Praktiska detaljer
Datum:
Onsdag 21 november 2018

Tid:
08:30-09:30 med inledande frukost 8:00

Plats:
Elite Knaust Hotel, Storgatan 13 i Sundsvall

Anmälan:
Registrera din anmälan HÄR
Eventuella frågor hänvisas till emma.link@kontakta.se alt 0733 70 35 53


Ett samarbete mellan:


Kontakta_Logo liten       Avaya_Logo_Hi_Res_JPEG_File__Red