5
jun

Frukost Stockholm: Framtidssäkrad kundservice - med agentens vardag i fokus

Agenternas arbetssituation blir mer och mer komplex, med fler och fler system att hantera i många olika typer av kanaler. Dessutom finns en förväntan från kunder om att få supersnabba, men framför allt, rätt svar – direkt. Kraven ökar hela tiden och ”lösningen” blir ofta ett nytt verktyg eller en ny applikation, ofta med adderad komplexitet i stället för en förenkling som det var tänkt.


I detta frukostseminarium kommer du att få praktiska exempel som visar hur man kan göra det enklare för kundservicemedarbetare att hantera interaktioner med kunder på tvärs i olika kanaler, i ett och samma gränssnitt. 


Med fokus på tillgång till rätt information och ökad effektivitet i kundmötet har Puzzel skapat en ny agentapplikation för att sammanföra alla typer av system; från enklare uppslag till mer avancerade integrationer där en knapptryckning skapar flera aktiviteter i bakomliggande affärssystem. Allt för att förenkla för agenten och kunna leverera en bättre och mer strömlinjeformad kundupplevelse.


Vi bjuder på frukost, ett spännande och mycket lärorikt föredrag med fokus på agenternas vardag i en digital omnikanal kundservice. 


Talare: Robert Jansson, Sales Manager Sweden.


Praktiska detaljer
Datum: 5 juni 2019 
Tid:
Plats:
Klockan 08:30 – 09:30 med inledande frukost från klockan 08.00
IVA Konferenscenter (Bankettsalen), Grev Turegatan 16, 114 46 Stockholm
 
Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla. 
Anmälan:Registrera din anmälan HÄR


Eventuella frågor hänvisas till julia.duggal@kontakta.se alt. 076 29 13 729.


Välkommen!


Detta är ett samarbete mellan: 

Puzzel logo no strapline      Kontakta_Logo_RGB