5
dec

Frukost Stockholm: Omnichannel – mer affärsnytta i kundservice i den digitala eran

Det har visat sig att många företag har svårt att göra omställningen till att även finnas digitalt, från att bara finnas i fysiska lokaler eller erbjuda traditionella kundmöten. Exempelvis har butiker som vi upplever alltid funnits helt försvunnit från marknaden. Under denna frukost kommer Connectel hålla en diskussion med kunden Lyko gällande hur de har lyckats hantera att finnas både i den fysiska och den digitala världen och hur de skapat mer affärsnytta med hjälp av kundservice.

Ordet på alla mjukvaruleverantörers läppar är omnikanal. Ordet syftar på en helhetslösning som sätter fokuset på kunden och finns där för dom på rätt plats och tid. För någon som är van vid teknik och allt digitalt är det en självklarhet att företag ska finnas överallt på rätt tidpunkt. Men företagen håller inte alltid med. Ofta så uppstår det stora utmaningar för företag som kanske vill, men inte vet hur de ska ta stegen mot marknadens nya krav. Ett företag som har lyckats med denna omställning är hårvårds- och skönhetsspecialisten Lyko.

Under denna frukost så ska vi gräva lite i hur de har gått tillväga och på köpet fått en bättre relation med sina kunder. Saker som kommer tas upp:

  • Hur Lyko har använt sig av omnikanal för överleva
  • Hur du kan skapa bättre kundrelation med tekniskt stöd
  • Var hör kundservice hemma rent organisatoriskt?
  • Hur kundservice skapar värde för vår affär

Möt Connectel och med kunden Lyko.

Praktiska detaljer

Datum:
5 december 2019

Tid:
Klockan 08:30 – 09:30 med inledande frukost från klockan 08.00

Plats:
IVA konferenscenter, Grev Turegatan 16 i Stockholm

Kostnad:
Kostnadsfritt och öppet för alla

Anmälan:
Gör din anmälan HÄR



Ett samarrangemang mellan: