9
maj

Frukost Sundsvall: Hantera era ärenden proaktivt!

Är du trött på okontrollerat tryck på era telefoner? Känns det överväldigande och omotiverande för dina agenter att ta emot samma typ av ärenden hela tiden, och känns det som att det borde gå att bli av med en majoritet av dessa vanligaste ärenden?

Tekniken kan idag hjälpa dig med detta. Det finns system och funktioner som kan hjälpa dig att skala bort de onödiga ärendena så att endast kunder, som på riktigt behöver hjälp, står i kö för att prata med dina agenter. 


Ageris, som arbetar med kundservice, proaktiv kundvård och försäljning använder sig idag av Connectel som kommunikationsplattform. De kommer berätta hur Connectel har förändrat deras verksamhet till en mer enhetlig miljö med ett och samma telefonisystem, där intern utbildning och presentationer för deras egna kunder har blivit mycket bättre!


Christine Sivertsson på Ageris säger så här:
"Genom Connectels öppna och moderna plattform har Ageris kunnat göra anpassningar i plattformens hantering av samtalsflöden för att matcha Ageris unika behov för sina uppdragsgivare.


Under seminarium får ni givetvis också träffa Connectels medarbetare som kommer dela med sig av sina erfarenheter för att arbeta proaktivt och skapa en bättre balans i ärendehanteringen.


Praktiska detaljer
Datum:9 maj 2019. 
Tid:
Plats:
Klockan 08:30 – 09:30 med inledande frukost från klockan 08.00
Great Space, Storgatan 40 (våning 3), 852 30 Sundsvall.
 
Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla.
 
Anmälan:Registrera din anmälan HÄR


Eventuella frågor hänvisas till julia.duggal@kontakta.se alt. 076 29 13 729.


Varmt välkommen!


Frukosten är ett samarbete mellan:

Kontakta_Logo liten   connectel logga