5
mar

GuldKontakt – Är ni bäst i Sverige på kundservice eller telefonsälj?

Många varumärken anser att de är Sverige-bäst på kundservice och telefonsälj, men hur bra är ni egentligen? Tävlingen GuldKontakt ger dig svaret. Där kan du vara med och tävla om Sveriges mest professionella bemötande!

Vi välkomnar till en inspirerande frukost där vi berättar mer om GuldKontakt, Sveriges främsta pris för företag och varumärken som erbjuder professionellt kundbemötande vid telefonförsäljning, i sitt kontakt center och växel. GuldKontakt delas också ut till personer som erbjudit enastående kundkontakter via telefon och digitala kanaler.

Alla företag med varumärken som erbjuder tjänster inom service och försäljning via telefon och digitala kanaler kan delta i tävlingen. Tävlingen bygger på konceptet ”voice of the customer” och genomförs med mätmetoden NPS. På så sätt är tävlingen helt objektiv och ger kundernas röst till de varumärken och personer som erbjuder allra bäst telefonförsäljning och kundservice.

I frukosten berättar vi mer om värdet av att delta i tävlingen, både för personal, ledare och varumärket. Vi informerar om hur tävlingen praktiskt går till och hur enkelt det är att vara med och tävla!

Du möter också vinnare 2019 som berättar om deras resa till vinst!

Välkomna!


Praktiska detaljer

Datum:
5 mars
Tid:
08:30-09:30 med inledande frukost från 08:00
Plats:
Scandic Klara, Slöjdgatan 7, 111 57 Stockholm. Hitta hit!
Biljetter:
Kostnadsfritt men vi debiterar 500 SEK vid utebliven närvaro
Anmälan:KLICKA HÄR
Frågor:
Vid frågor är du välkommen att kontakta Tina Wahlroth, tina.wahlroth@kontakta.se eller på telefon 0735 66 55 22


Arrangör 

Mätpartner