20
sep

Kontakta Nätverk - SYD: Framtidens kundmöte är AI drivet!

Kontakta välkomnar till nätverksträff för dig som arbetar som ansvariga över kundservice/support bland våra medlemsföretag i södra Sverige. Här träffar du personer med liknande utmaningar du har i din vardag och vid varje träff diskuterar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!

Utvecklingen kring kundmöten går snabbt framåt och det är inte alltid enkelt att veta vad kunden kräver om bara något år. I en värld där allt mer bli automatiserat är det viktigt att veta vad som bör automatiseras och inte. För att skapa framtidenskundmöten behöver man kunna möta kundens unika behov genom att förstå syftet med kundmötet i de kanaler kunden önskar. Men hur ska man veta var man skall satsa i sin kundresa framöver?


Telia tar varje år emot 12 miljoner kundkontakter och har de senaste åren noggrant samlat och följt upp data kring dialogerna för att förstå framtiden.


På träffen kommer Fredrik Lemming från Telia prata om deras tankar kring det framtida kundmötet och hur de arbetar för att möta den snabba teknologiska utvecklingen. Fredrik kommer berätta om den resa Telia gjort under de senaste åren och berätta mer om det de sett och lärt sig från sin dialoghistorik. Fredrik kommer även bjuda på en framtidspaning vad de ser framåt kommer vara avgörande i det AI drivna kundmötet.


Välkommen till en mycket spännande träff med fokus på AI.


Träffen kommer modereras av vår värd Fredrik Lemming, Telia tillsammans med Emma Link, Kontakta.


Vi kommer under denna första träff även diskutera hur fortsättningen inom vår nätverksgrupp ska se ut för att skapa så relevanta träffar som möjligt framöver. Målet är att ha ca 3 träffar per år.


Träffen avslutas med en gemensam lunch (Frivillig)


Om nätverksträffen: Inledning av Kontakta och moderator, föredrag varvas med diskussioner i både mindre och större grupper.

Kontakta Nätverk – SYD, syftar till att du som arbetar som Kundservicechef eller motsvarande ska få del av och inspireras av andra i liknande ställning. Tillsammans diskuterar vi aktuella ämnen tillsammans med en moderator som leder det aktuella temat.

För vem? Alla som ingår i Nätverksgruppen ”Kontakta Nätverk – SYD”.


Max 2 personer per medlemsföretag kan delta i denna träff och vi förbehåller oss rätten att godkänna deltagarna utifrån vilken roll man har på företaget. Nätverksgruppen är till för dig som arbetar som helhetsansvarig över kundservice/support inom alla typer av kundkontaktcenter.


Önskar du ansöka om att bli en del av denna nätverksgrupp maila oss på anmalan@kontakta.se, eventuella frågeställningar hänvisas till Emma Link, emma.link@kontakta.se alt 073 370 35 53


Praktiska detaljer
Datum:
Malmö 20 september 2018

Tid:
Plats:
Klockan 09:30 – 12:00, (med efterföljande frivillig lunch)
Telias Kontor, Isbergsgatan, Malmö

Kostnad:
Kostnadsfritt och öppet för: Deltagare som ingår i Kontakta nätverk - SYD

Anmälan till:
Registrera din anmälan HÄR
eventuella frågor hänvisas till emma.link@kontakta.se alt 073 370 35 53