13
feb

Kundservice: Rätt processer och systemstöd leder till bättre kundbemötande

Detta frukostseminarium riktar sig till dig som vill få större kunskap kring kundnöjdhet, hur du får rätt insikter för att genomföra förbättringar och hur du bibehåller ett gott kundbemötande i kundservice vid oväntade situationer.

I frukosten möter vi Ving och ICA Banken som berättar om olika perspektiv på hur de arbetar aktivt med att ge sina kunder ett gott bemötande, genom att ha rätt systemstöd och arbetssätt. Mätningar och uppföljning av verksamheten ger dem värdefulla insikter som de använder för att göra rätt leverans i varje kundmöte.

Talare:
Terje Dahl, Kundservice- och Försäljningschef på Nordic Leisure Travel Group/Ving, kommer att dela med sig av hur de hanterade moderbolagets konkurs i kundservice. Du kommer få information om hur kundservicen påverkades och tips om hur de bibehöll ett gott kundbemötande.

Lena Buvlér, Affärschef Försäljning & Service på ICA Banken, kommer att berätta mer om hur de arbetar för att uppnå nöjdare kunder och medarbetare. Lena delar med sig av hur ett nytt arbetssätt och nytt systemstöd kommer att ge dem ännu bättre möjligheter att nå deras mål i kundmötet.

Lina Bjelkmar, VD Indicate me, kommer att prata om hur du får rätt insikter i kundservice för att genomföra förbättringar och hur du vet vad som ger störst effekt om du genomför förändringar.

För vem
Seminariet riktar sig till dig som arbetar i linjebefattning inom kundservice, t.ex. kundservicechef, teamledare eller operativ chef.


Praktisk  information

Datum:
13 februari 2020
Tid:
08.30 - 09.30 med inledande frukost från 08.00
Plats:
Scandic Klara, Slöjdgatan 7 i Stockholm
Anmälan:
Klicka HÄR
Avgift:
Kostnadsfritt!

Vi debiterar 500 SEK + moms vid utebliven närvaro.
Kontakt: 
Vid frågor är du välkommen att höra av dig till Tina Wahlroth på tina.wahlroth@kontakta.se eller 0735 66 55 22.


Ett samarrangemang mellan: