28
mar

Frukost Stockholm: Utveckling av kundservice som strategisk tillgång för företag och organisationer!

En av de största utmaningarna för företag och organisationer är svårigheten att snabbt och detaljerat hitta de underliggande orsaker som bidrar till en positiv kundupplevelse samt att kunna identifiera de faktorer som bidrar till en negativ kundupplevelse. Kontakt centret spelar här en central roll i det kontinuerliga arbetet med att återkoppla kundernas behov, synpunkter och kommentarer till övriga organisationen, t ex kvalitet, produktutveckling, marknad/sälj, ekonomi, logistik m fl.

För att få full kunskap om alla kundinteraktioner behövs verktyg som möjliggör analys av 100% av alla kundinteraktioner med hjälp av taligenkänning, textanalys och sentiment. Med hjälp av NICE verktyg Interaction Analytics kan man snabbt och datadrivet kan upptäcka och ta beslut för att förbättra verksamheten.

Telia är ett bolag som använder sig av Interaction Analytics. I denna frukost möter du Per Åström, Business Solutions Specialist från Telia, som hur de inom sin kundservice och Workforce Management jobbar kundinsiktsdrivet med hjälp av intelligent analys och där man låter varje kundinteraktion räknas. Telia har redan gjort ordentliga besparingar genom att förbättra en av sina processer, som identifierades med hjälp av Interaction Analytics.

Välkommen!

Praktiska detaljer

Datum:
28 mars
Tid:
08:30 – 09.30, med inledande frukostbuffé från 08.00
Plats:
Scandic Hotell Klara, Slöjdgatan i Stockholm (Hötorget)
Kostnad:
Kostnadsfritt och öppet för alla, men vi debiterar 500 SEK + moms om du uteblir utan avanmälan.
Anmälan till:
Registrera din anmälan HÄR
Frågor hänvisas till tina.wahlroth@kontakta.se eller 0735 66 55 22

Dina personuppgifter behandlas enligt Kontaktas personuppgiftspolicy.












Frukostmötet är ett samarrangemang mellan:
Kontakta_Logo_RGB       NICE color_positive