360 graders vy av kunden – på riktigt!

maj 16
Frukostmöte 16 maj. All information om kunden i en och samma lösning, är det möjligt!?

Företag hanterar idag sina kundrelationer i flera kanaler och behovet att samla 360 graders data om kunden är relevant för professionell kundhantering. I regel är det en CRM-lösning som uppmanas att göra jobbet, men dessa är emellertid är inte utformade för interaktiv kundservice - de skapades för kundhantering. Detta gör det allt svårare för kontaktcenterpersonal att på ett effektivt sätt hantera företagets kundkontakter och i alla lägen leverera den bästa möjliga kundupplevelsen.

Genom att leverera rätt information, vid rätt tidpunkt och på det mest intuitiva sätt direkt till medarbetarens skärm - så kan man dramatiskt förbättra agent-till-kund interaktionen, behålla fler kunder och göra er verksamhet mer lönsam!l

I detta frukostmöte möter du Exalead OneCall som är konstruerat för hårt ansträngda kontaktcenters och för de chefer som arbetar direkt i "frontlinjen" i gränssnittet mellan företaget och dess kunder. Exalead OneCall är ett komplement till befintliga system och tar tillvara värdet av all data och information som finns spridda över företagets system.

Du får ta del av demos och kundcase som konkret visar:
• Lösningsgrad i första kontakten (FCR) ↗
• Medarbetarens produktivitet ↗
• Kampanjeffektivitet ↗
• Samtalslängd ↘
• Utbildningtid↘

Fördragande:
Lars Nordengren, Dassault Systemes
Bertrand Martel, Dassault Systemes

 

Praktiska detaljer

Datum:         16 maj
Tid: 08.30 - 09.30 med inledande frukostbuffé 08.00
Plats: IVA Konferenscenter Grev Turegatan 16 (Bredvid Grodan)
Pris: Konstnadsfritt
Anmälan

Anmälan sker till anmalan@kontakta.se


Vid frågor, vänligen kontakta Tina Wahlroth på 0735 66 55 22 alt tina.wahlroth@kontakta.se

Arrangörer:
Kontakta_Logo liten                   3DS Exalead