Kontakta medlems- och introduktionsdag i Stockholm

jan 18
Medlemskap i Kontakta är en kvalitetsstämpel för företag som arbetar med kundservice och telefonförsäljning. Som ett led i kvalitetssäkringen genomgår alla Kontaktas medlemmar en medlemsdag.

iStock_telefonister med tjej bakifrån


Kontakta är en förening för alla företag och organisationer som arbetar med kundservice och telefonförsäljning på distans – i sin kundservice, på försäljningsavdelningen eller på uppdrag åt andra företag. Kontakta står för kvalitet och etik, vi är aktiva inom opinionsfrågor,  erbjuder inspiration och utveckling till våra medlemmar. Kontakta arbetar ständigt för kvalitet i frågor som rör kundkommunikation på distans och att medlemskapet är en kvalitetsstämpel.

Som ett led i detta kvalitetsarbete kommer alla medlemmar i Kontakta att delta i en medlemintroduktionsdag, som syftar till att alla ska ha samma kunskap om vad medlemskapet i Kontakta innebär. På så sätt skapar vi förutsättningar för att alla våra medlemmar ska kunna bidra till att göra verklig skillnad genom att bedriva professionella verksamheter. Då blir medlemskapet den kvalitetsstämpel vi alla eftersträvar.

Du hälsas nu välkommen till vår Introduktionsdag, där vi berättar mer om viktiga hörnstenar i Kontakta medlemskap. Dagen är också full av erfarenhetsutbyte kollegor emellan, då du får möjlighet att träffa andra som arbetar med samma saker som du själv.


Agenda

- Kontakta verksamhet och historik

- Lagar & Regelverk som gäller för dig som är medlem i Kontakta (Affärsadvokaterna)

- Arbetsrätt, vad du som medlem behöver tänka på (Säljarnas Riksförbund)

- Arbetsmiljö, den friska arbetsplatsen

- Att arbeta med kommunikation och media

Minst en person på varje medlemsföretag ska delta i introduktionsdagen. Vänligen meddela vem ni avser anmäla till introduktionsdagen. 


Välkommen!


Praktiska detaljer

Datum:
18 januari 2018
Tid:
Klockan 09.00 – 16.00
Plats:
Kontaktas kontor Svetsarvägen8, Solna
Anmälan:
anmalan@kontakta.se eller Emma Link på tel 0733 - 703 533