Kontaktadagen 2018

maj 24
Kontaktadagen är årets största konferens för dig som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Dagen du inte kan missa om du vill ta del av det senaste och nätverka! 2018 blir vi större än någonsin!

Kontaktadagen är en endagskonferens med fokus på kundservice och försäljning på distans ur ett svenskt och internationellt perspektiv. Under en intensiv dag ska vi sammanfatta vad som händer idag, imorgon och i framtiden. Kontakta samarbetar med de främsta på marknaden för att leverera ett kraftfullt och intressant innehåll i konferensen och för att erbjuda deltagarna en intressant upplevelse! Dagen avrundas med en hejdundrande galamiddag på njutbar plats och med njutbar middag - där vi presenterar årets vinnare i Kontakta Awards!

Målsättning
Kontaktadagen är en årligen återkommande konferens och vår målsättning är att Kontakta ska vara No1 som samlingsplats för alla som arbetar med kundservice och försäljning på distans! Detta ska vi leva upp till genom en storslagen Kontakta-dag som erbjuder deltagarna kunskap, inspiration och intryck som består.

Du som deltar kan vara:
- VD och företagsledare
- Försäljnings- och Marknadschefer,CIO

- Ledare i call-/kontaktcenters eller telefonsäljbolag
- Kundservicechefer och Kundansvariga

- HR- och utbildningspersonal

Vi avrundar självklart dagen med ett hejdundrande kalas såsom vi brukar- vi håller dock hemligt var!!

 

Klicka på länken för att anmäla dig redan nu till specialpris!

 

Tina Wahlroth

VD Kontakta

0735 66 55 22

Kontakta är Sveriges enda företrädare för kundservice och försäljning på distans. Kontaktas arbete inom näringsliv, politik, myndigheter och media är i många fall avgörande för framtidens kundkommunikation på distans