Indicate Me tar Ving till högre nivåer

Bland det viktigaste för att nå framgång med ditt företag är att ha en stark kundvård och bra kontakt med dina kunder. På dagens konkurrensutsatta marknad har vikten av att bygga lojalitet och lönsamma kundrelationer ökat. Terje Dahl, Kundservice- och Försäljningschef på Ving, har sedan länge haft ett stort fokus på kundnöjdhet – och det är här Indicate me har kommit in i bilden.

Torsdagen den 18 maj kommer Terje Dahl att delta på Kontaktadagen för att berätta om hur Ving har tagit sin kundserviceverksamhet till högre nivåer med Indicate me.


- Vi strävar alltid efter att bli bättre på att erbjuda våra kunder den absolut bästa kundservice. Vi lovar våra kunder kvalitet, service samt pålitlighet och det ska speglas i allt vi gör, berättar Terje Dahl.

Samarbetet mellan Ving och Indicate me växte fram under våren 2017. Samarbetet har framförallt präglats av framåtanda och kompetensutbyte med kvalitén i fokus. Med Indicate me’s användarvänliga webbtjänster har Ving erhållit en enkel och komplett onlineuppföljning av sin kundserviceverksamhet. I den moderna digitala plattformen samlar Ving upp all sin mätning som rör kundservice i ett och samma gränssnitt, allt från kundnöjdhet (NKI) till lönsamhet.


– All kundserviceuppföljning sker i en plattform, vilket möjliggör att vi kan se hur olika nyckeltal påverkar varandra och därmed se möjligheter till förbättringar, både vad gäller kvalitet och effektiviseringar, säger Terje Dahl.


I det användarvänliga gränssnittet får Ving all sin data presenterad i enkla diagram som är lättbegripliga. All fakta som samlas in kopplas till ett ärende, en medarbetare och ett team. Med några få klick får Ving snabbt och enkelt insikter av var förbättringar behöver ske. Under Kontaktadagen kommer Terje Dahl, Kundservice- och Försäljningschef på Ving berätta mer om de insikter de fått i sin kundserviceverksamhet.


Vill du vet mer om hur Ving tar sina kunder till högre nivåer med Indicate me? Anmäl dig till Kontaktadagen den 18 maj eller kontakta oss direkt!


Indicate me är ett dotterbolag till Releasy som utvecklar moderna och avancerade webbtjänster för framgångsrikt kundtjänstarbete. Alla på Indicate me är experter på kundservice. Tillsammans med ett team utvecklare har Indicate Me skapat en helt ny digital plattform som kan göra stor skillnad för er kundserviceverksamhet. Möt Indicate me.


För mer information
 Lina Bjelkmar, VD, Indicate Me
 Tel. +46 70 370 70 34
 Mail. lina.bjelkmar@indicateme.se


http://indicateme.se/2017/05/03/ving-tar-sina-kunder-till-hogre-nivaer-med-indicate-me/