9
okt

Viasat förlänger avtalet med GoExcellent

Det nordiska Contact center-företaget GoExcellent har fått förnyat förtroende från Viasat, som nu förlänger samarbetsavtalet där GoExcellent förbinder sig till att leverera kundservice med fokus på hög servicenivå till Viasats kunder

- ”Kvalitetsparametrar som kundnöjdhet och lösningsgrad står i fokus i vårt nya avtal för att säkerställa att Viasats kunder får första klassens service. Vi kommer även att skräddarsy kunderbjudanden av Viasats högkvalitativa tjänster för att kunderna ska ha det kanalutbud som passar dem bäst”, säger Terje Andreassen”, VD på GoExcellent.

Viasat är en betal-tv-leverantör med stort utbud av film, sport och mycket mer.

- ”Det känns bra att ha GoExcellent med oss fortsatt, nu när vi möter en spännande vinter fylld av stora sport- och filmhändelser. Vi vill överträffa våra kunders redan högt ställda förväntningar på en utomordentligt bra kundservice”, säger Jonas Karlén”, VD på Viasat.

 

Pressmeddelande 2013-10-09

http://www.mynewsdesk.com/se/goexcellent