4
dec

Kontakta webinar: Effekten av att jobba med kundservice som en strategisk funktion för CX!​

Att de som arbetar på kundservice besitter mycket kunskap om kunderna är ingen hemlighet. Det är dock få företag som använder insikter och kunskapen fullt ut inom sina företag för att komma närmare sina kunder och att lyckas med CX - den totala kundupplevelsen!

Nyckeln i arbetet med CX är att säkerställ att kunden är nöjd med hela kundresan. Kundservice är därför en skatt och hos många företag borde statusen på kundserviceorganisationen öka. Hur kan man då höja status och förmedla värdet av de insikter som kundservice besitter? Och hur kan man på ett effektivt sätt använda det till alla avdelningar i organisationen?

Kontakta bjuder in till ett webinar där du möter Ulrica Töverud och Birgitta Jelvin från B3 som har stor och lång erfarenhet att arbeta med dessa frågor.

Vi kommer även att prata om hur man skapar en tillgänglig personifierad kundservice som är anpassad efter just dina kunders behov.


Praktiska detaljer :

Datum:4 dec 2020

Tid:08:30-09:00

Plats:Digitalt, länk skickas till dig som är anmäld.
Anmälan:Klicka här! 

Frågor:Kontakta Linda Magnusson på linda.magnusson@kontakta.se alternativt 0704 39 00 87. 


Välkommen!