3
feb

Kontakta frukost Stockholm eller digitalt: GuldKontakt – Är ni bäst i Sverige på kundservice eller telefonsälj?

Många varumärken anser att de är Sverige-bäst på kundservice och telefonsälj, men hur bra är ni egentligen? Tävlingen GuldKontakt ger dig svaret. Där kan du vara med och tävla om Sveriges mest professionella bemötande!

Vi välkomnar till en inspirerande frukost där vi berättar mer om GuldKontakt, Sveriges främsta pris för företag och varumärken som erbjuder professionellt kundbemötande vid telefonförsäljning, i sitt kontakt center och växel. GuldKontakt delas också ut till personer som erbjudit enastående kundkontakter via telefon och digitala kanaler.

Alla företag med varumärken som erbjuder tjänster inom service och försäljning via telefon och digitala kanaler kan delta i tävlingen. Tävlingen bygger på AI-metoden ”från ljud till text” och genomförs med en specifik mätmetod. På så sätt är tävlingen helt objektiv och ger kundernas röst till de varumärken och personer som erbjuder allra bäst telefonförsäljning och kundservice.

I frukosten berättar vi mer om värdet av att delta i tävlingen, både för personal, ledare och varumärket. Vi informerar om hur tävlingen praktiskt går till och hur enkelt det är att vara med och tävla!

Du möter också vår nya mätpartner Voxo som kommer att berätta mer om hur tävlingen fungerar och hur vi kommer att gå till väga.


Praktiska detaljer: 

Datum:3 feb 2022
Tid:08:30-09:30 med inledande frukost från kl 08:00. 
Plats:David Bagares gata 9, 111 38 Stockholm eller digitalt (länk skickas till dig som är anmäld).
Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla. 
Anmälan:KLICKA HÄR!


Vid frågor kontakta Linda Moser (fd Magnusson), linda.moser@kontakta.se eller på telefon 0704 39 00 87.