21
okt

Kontakta webinar: Hantverket kundservice

Kundservice är verkligen ett hantverk. Vissa har det direkt. Vissa behöver träna lite. Men, vad är det som gör kundservicemedarbetaren till en framgångsrik sådan och hur liknar man kundservice till hantverk? Möt Serviceproffsen LILO - Joakim Lindström och Emilie Loman i detta härliga webinar som tydliggör kundservice som hantverk.

Vi går igenom best practice och vad det är som dom som är framgångsrika gör. Kan man träna sig till att bli bättre på service? Hur stor roll spelar ditt egna mindset? Hur tränar man?


I detta webinar berättar möter Kontaktas Tina Wahlroth serviceproffsen Lilo i soffan. Lilo diskuterar dessa frågor och hur du själv kan påverka ditt eget arbete för att leverera wowservice blandat med många goda råd och tips för dig som arbetar med kundservice. Du kommer få veta vilka beståndsdelar i ditt arbete som skapar framgång i hantverket kundservice. Vad ska man göra och vad ska man undvika?


Lilo har tillsammans med Kontakta skapat servicehandboken som ger dig en fin grund i ditt arbete med kundservice. Anmäl dig till webinaret, och hör Emilie och Joakim berätta om deras arbete med servicehandboken och hur den kan vara till hjälp i just ditt arbete.


För vem?

Gratis och öppet för alla.
Webinaret är särskilt intressant för dig som jobbar som kundservicemedarbetare, teamledare, coach eller kundservicechef.


Plats: 

Digitalt. Länk skickas till anmälda inför sänding av webinaret.


Praktiska detaljer:

Datum:21 oktober 2021
Tid:08:30–09:00
Plats:Digitalt - Länk skickas till dig som är anmäld
Anmälan:KLICKA HÄR!
Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla.


Vid eventuella frågor, kontakta Linda Moser på linda.moser@kontakta.se alt 0704 39 00 87.

Välkommen!