11
dec

Kontakta Webinar: Hur du följer upp din kundservice på bästa sätt för att uppnå dina mål!

En nyckelfaktor för att lyckas med bra kundservice är att arbeta med uppföljning. Eftersom kundservice arbetar med att lösa problem som uppstått någon annanstans i företaget är kontinuerlig uppföljning absolut nödvändigt.

Om du arbetar kontinuerligt med uppföljning ger det dig insikter i hur din kundservice presterar, vad dina kunder tycker och vilka processer som behöver ses över.

I kundservice kan man mäta i princip allt. Men vill man verkligen mäta allt för mätandes skull? Och hur ska vi göra för att få till en så bra och effektiv uppföljning som möjligt?

Kontakta bjuder in Lina Bjelkmar, VD på Indicate me som kommer att guida oss igenom djungeln om hur du ska göra för att få till en bra uppföljning. Hon bjuder på handfasta tips och verktyg om hur du kan starta och tänka kring uppföljning.
Med oss är också Ash Barawy, Head Of Billing & Customer Service från Bonnier News Local och Di-gruppen. Hon kommer att berätta hur de arbetar med uppföljning för att få ihop sin breda verksamhet.



Datum:

11 dec 2020

Tid:08:30 -09:00

Plats:

Digitalt. Länk skickas till dig som är anmäld.

Pris:

Kostnadsfritt

Anmälan:

Klicka här!


Vid frågor kontakta Linda Magnusson på linda.magnusson@kontakta.se alternativt 0704 39 00 87.

Välkommen!