23
sep

Hyllning till Service- och Säljhjältar! (Teamledare)

Den 23 september bjuder Kontakta teamledare i våra medlemsbolag till en eftermiddag på Münchenbryggeriet fylld med inspirerande och lärorika föreläsningar. Vi vill "energi-boosta" alla som kämpat hårt i kölvattnet av corona under våren och sommaren. Självklart är även icke medlemmar är välkomna till en mindre kostnad!

Nästan 200 000, ofta unga människor, arbetar med kundkommunikation på distans, det vill säga kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler i Sverige. En yrkesgrupp som är en av landets mest anonyma och kanske också mest utskällda. Telefonsäljare alla älskar att ha åsikter om och kundservicepersonal som ”inte fattar något” när de försöker lösa problem de själva inte orsaka, tillsammans med alla deras ledare.

Alla dessa människor är fantastiska kundservice- och säljhjältar, som bidrar till att Sveriges hjul alltid snurrar. Kontakta vill nu hylla service- och säljhjältar som gjort det lilla extra i våra medlemsföretag. Samtliga medlemmar kommer att få rösta fram teamledare och medarbetare som utmärkt sig med extra ordinära insatser under våren och sommaren 2020. Kontakta tycker det ska löna sig att alltid göra det lilla extra för sina medarbetare, för företaget och för kunderna!

Den 23 september bjuder Kontakta in utvalda teamledare till en eftermiddag fylld med inspirerande och lärorika föreläsningar för att på så sätt boosta alla som kämpat hårt i kölvattnet av corona. Även icke medlemmar är välkomna till en mindre kostnad!

Ett par av talarna!

Skapa världens bästa team!
Peppe Ekmark är superledaren som skapar superresultat tillsammans med sina medarbetare. I denna föreläsning får du ta del av hur du kan skapa ett mer framgångsrikt team, vad som får oss människor att verkligen vilja göra det där extra som behövs för att bli fokuserade, motiverade och en gång för alla, släppa alla hinder,för att alltid leverera på topp!
Peppe Ekmark, författare, föreläsare och superledare!

Wow-service! Från nöjda kunder till ambassadörer!
För att behålla dina kunder behöver du idag leverera riktigt bra service, men för att dina kunder ska bli dina ambassadörer och marknadsförare behöver du leverera wowservice! Vad krävs? Vad behöver du göra? Vad kostar det? Joakim och Emilie många års erfarenhet av att jobba med kundservice. Här ger de nycklarna till hur man går från bra service till wowservice.
Joakim Lindström och Emelie Loman, båda delägare, LILO


Praktiska Detaljer:

Tid:

23 september kl 13.00 – 16.00

Plats:

Münchenbryggeriet, Torkel Knutssongatan 2/Söder Mälarstrand i Stockholm

Kostnad:

Medlemmar Kontakta – kostnadsfritt för upp till 5 teamledare per företag


Icke medlemmar Kontakta – 295 SEK + moms

Anmälan:
Klicka här!

Kontakt:

Linda Magnusson, linda.magnusson@kontakta.se eller 073 439 00 87


OBS : I enlighet med Folkhälsomyndighetens rekommendationer vid den angivna tidpunkten kommer vi att genomföra en riskbedömning och vidta åtgärder för att minska risken för smittspridning. Vi kommer bland annat att uppmana personer med förkylningssymtom att stanna hemma och möblera med stort avstånd mellan varje person.