1
dec

Kontakta frukost Göteborg: Framgångsrik kundservice via chatt

Erbjud snabb service i realtid och hjälp fler besökare samtidigt för att förbättra kundupplevelsen! Det låter helt fantastiskt bra och är en ganska vanlig beskrivning av en chattfunktion. Men är det så enkelt? Möt vinnarna av Sveriges Bästa Kundservice 2022 när de berättar om sitt framgångsrika arbete med just chatten.

Välkommen på frukostmöte med efterföljande nätverksträff där vi möter Skånetrafiken – vinnare av Sveriges bästa kundservice 2022 i tävlingen Guldkontakt. 


En genomtänkt strategi är vad som krävs för att chatten ska bli det framgångsrika hjälpmedel som du önskar i din kundserviceorganisation. Vad händer om ni inte klarar av att bemanna chatten? Förbättrar det verkligen kundservicen om kunden ändå behöver ringa till slut? Skånetrafiken har länge strukturerat och strategiskt arbetat med sin chatt och delar med sig av sitt projekt där de når framgång hos kunderna. De beskriver hur har projektet har sett ut och vilka motgångar har de haft. Dessutom berättar de givetvis om vilka goda resultat arbetet har lett till.


Upplägg:

Vi samlas och inleder med frukost kl. 08.00. Kl. 08.30 kommer Skånetrafiken dra igång och berätta om sitt fina arbete. Vi avslutar med nätverkande där vi träffas, diskuterar och delar med oss av våra upplevelser och idéer.


För vem?

Öppet för alla. Vår frukostträff är särskilt intressant för dig som arbetar med kundservice eller försäljning på distans. Kanske är du kundservicechef, teamledare eller medarbetare. Detta blir en intressant förmiddag fylld av inspiration för dig oavsett vilken roll du har. 


Praktiska detaljer:

Datum:1 december 2022
Tid:Kl. 08.00–10.00
Plats:Central i Göteborg. Mer detaljer om plats i Göteborg kommer inom kort.
Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla!
Anmälan:KLICKA HÄR!


Vid frågor, kontakta Linda Moser på linda.moser@kontakta.se eller 070 439 00 87.