10
okt

Kontakta frukost: Human-centric kundservice med mandat att ge bästa kundupplevelse

Genom en företagskultur som står bakom hela kundresan i alla delar, där medarbetarna i kundservice har mandat och rätt befogenheter, har Riverty utvecklat kundupplevelser utöver det vanliga. Rivertys kundservicemedarbetare hanterar allt från enkla fakturafrågor till komplexa ekonomiska situationer och inkasso, med målet att vara human-centric och bäst på kundbemötande.

Riverty ligger i framkant när det gäller att strategiskt jobba med kundresan och förbättra kundupplevelsen. De balanserar mellan traditionell kundservice och inkassoverksamhet, med det gemensamma målet att vara human-centric.

Under denna frukost kommer Daniel Ryttare från Riverty att dela med sig av deras olika strategier för att hantera allt från enkla frågor till komplexa ekonomiska situationer. Vi kommer att utforska hur Riverty navigerar mellan traditionell kundservice och inkassoverksamhet – två avdelningar som möter olika utmaningar men som båda strävar mot att hjälpa sina kunder.

För Riverty är kundresan inte bara ett externt perspektiv. I sin strävan mot att vara mest human-centric arbetar de inifrån och ut. Medarbetarna har en rådgivande roll, får regelbunden coaching och är dedikerade till att hjälpa kunderna på bästa möjliga sätt.

Under frukosten kommer Daniel även gå igenom:

  • Hur de arbetar med coachning av agenter.
  • Hur de använder NKI för att uppnå sina mål inom kundupplevelse (CX).
  • Vilka förändringar som krävdes för att skifta till ett human-centric focus i verksamheten.


Riverty erbjuder finansiella lösningar som sträcker sig från flexibla betalningar till redovisning och inkasso. Med över 25 miljoner konsumenter och över 1 miljard i transaktioner hjälper Rivertys lösningar till att skapa enklare sätt för konsumenter att betala och för företag att övervaka sina finansiella flöden.

Välkomna till en inspirerande frukost där Daniel delar med sig av Rivertys resa mot en human-centric kundservice.


Praktiska detaljer:

Datum:

10 oktober

Tid:

08.30 – 09.30 med inledande frukost kl 08.00

Plats:

Kontaktas kontor, Ljusgården, Kungsgatan 60, 1 trappa

Kostnad:

Kostnadsfritt

Villkor:

Max 3 personer från samma företag. Kontaktas villkor för event och no show gäller. 

Anmälan:

Klicka här

Kontakt:

Madeleine von Krusenstierna, info@kontakta.se alternativt 073 954 68 03



I samarbete mellan: