10
jun

Kontakta summerar första halvåret 2022 och önskar Glad sommar!

Vi på Kontakta har mottagit flera önskemål om att vi ska summera aktuella frågor, ge en statusuppdatering på vårt arbete och vad som komma skall för alla som arbetar med kundservice och telefonförsäljning.

Kontakta är det svenska navet för Trygga Kundkontakter. Det innebär att vi arbetar på många arenor för att säkerställa bästa möjliga villkor på marknaden för att våra medlemmar ska kunna arbeta med kundkontakter på distans med framgång. Ibland kan det vara svårt att ha koll på allt vi gör. Kontakta bjuder därför in till ett webinar där vi under 30 min berättar för er vad som hänt under första kvartalet på 2021 och vad som händer framåt.


Några områden som vi kommer att beröra, som påverkar alla som arbetar med kundkommunikation på distans:

- Projekt och aktiviteter
Certifiera dig som kundservicemedarbetare eller telefonsäljare
Projekt ökad status för kundkommunikatörer - Framgångsprofiler etablerade och kulturprojekt är inlett
Projekt AI analys av kundkommunikation, helt ny teknik ger helt nya möjligheter


- Lagstiftning och regelverk
Status på E-privacyförordningen från EU,
Etiska regler för kundervice

- Det här är på gång framåt! 

Praktiska detaljer:

Datum:10 juni 2022
Tid:08:30-09:00
Plats:Digitalt, länk skickas till dig som är anmäld. 
Anmälan:Klicka här!

Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla! 


Vid frågor, kontakta Linda Moser på linda.moser@kontakta.se alternativt 0704 39 00 87.