22
okt

Kontakta webinar: De viktigaste faktorerna för att bedriva framgångsrik kundservice!

Att skapa en bra kundupplevelse har aldrig varit viktigare än idag. Och dessutom mycket svårare. Kunderna är smartare, har högre förväntningar och har fler likvärdiga alternativ att välja på där konkurrensfördelar såsom täckning, kvalitet eller pris nu jämnats ut. För att lyckas i dag måste du därför vara bäst på att bry dig om dina kunder! Kundservice har gått från att vara en kostnad till att vara en viktig faktor för företagets konkurrenskraft!

Först och främst måste du förstå dina kunder och möta dem på deras villkor. Sen måste du investera i rätt personal som i sin tur ges rätt förutsättningar i form av stöd, coaching och verktyg. Företag som inte gör riskerar att förlora kontakten och den goda relationen med sina kunder och tappa marknadsandelar.


Så vilka är de viktigaste faktorerna för just era kunder? I detta webinar möter du Jessica Laos från Workz som har tagit fram en guide som beskriver 4 aktuella faktorer för att lyckas med kundservice. Guiden är baserad på Workz egna erfarenheter förstärkta med fakta från nyligen släppta internationella studier om kundservice i framtiden. 

Jessica kommer att berätta mer om de olika faktorerna samt belysa vilka behov och perspektiv du som kundservicechef bör ha, varvat med viktiga insikter från medarbetare och kunder. Hon kommer också berätta de förändringar som skett inom branschen samt vilka investeringar du bör satsa på för att lyckas med din kundservice i framtiden.


Praktiska detaljer:

Datum:22 okt 2021
Tid:08:30-09:00
Plats:Digitalt, länk skickas till dig som är anmäld
Anmälan:Klicka här!
Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla! 


Vid frågor, kontakta Linda Magnusson på linda.magnusson@kontakta.se alternativt 0704 39 00 87.