11
nov

Kontakta webinar: Ett enastående samarbete med kundresan i fokus

Webhelp med uppdragsgivaren Electrolux kom tvåa i tävlingen GuldKontakt 2022. Tillsammans har de etablerat ett fint samarbete med kundresan i fokus, vilket skapat stor kundnöjdhet. I detta webinar delar de med sig av framgångsfaktorer och ger tips för framgång!

Webhelp och Electrolux har ett tätt samarbete där både teamkänsla och processer arbetar fram tillsammans. Deras gemensamma fokus på kunden och kundernas syn tydligt i deras egna mätningar av kundnöjdhet och det ledde dem ända fram till  tvåa i GuldKontakt  –  Sveriges  främsta pris i professionellt kundbemötande.


Möt  Martina Styf från Webhelp och  Rickard Prytz från Electrolux  som berättar om framgångarna i deras täta samarbete. Du kommer inspireras av deras fantastiska resa och arbete som leder till framgång – allt med kundresan i fokus. 


  • Framgångsfaktorer i samarbetet.
  • Vinnande faktorer och förbättringsmöjligheter. Vad är kritiskt/icke-kritiskt i varje samtal?
  • Mandat för teamet.
  • Rapporten från GuldKontakts mätpartner Voxo – ett hjälpmedel att växa framåt. 
  • Vinnande tips – hur du både skapar kundnöjdhet och får nya kunder!

Praktiska detaljer:

Data:11 november 2022
Tid:Kl. 08.30–09.00
Plats:Digitalt. Länk skickas till alla anmälda inför webinaret.
Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla!
Anmälan:KLICKA HÄR
Frågor:Kontakta Linda Moser på  info@kontakta.se  alternativt 070 439 00 87.