nov
Kontakta webinar: Ett enastående samarbete med kundresan i fokus
En solig vårdag några veckor efter Kontaktadagen och vinnarna i Guldkontakt har presenterats, träffar vi på Kontakta Webhelp på deras kontor i Solna. Webhelp är ett av Sveriges största callcenter för outsorucing. I sitt framgångsrika arbete där de representerar Electrolux, kom de tvåa i tävlingen Guldkontakt.
Webhelp och Electrolux har ett enastående samarbete som ger en enorm framgång och skapar både nöjda kunder och nöjda medarbetare.
Häng med oss i detta webinar och möt Martina Styf från Webhelp och Rikard Prytz från Electrolux som berättar om framgångarna i deras täta samarbete. De berättar om hur samarbetet under en lång tid växt fram och hur de sätter kunderesan i fokus, oavsett situation. Fokuset på kunden och kundresan ledde dem ända fram till tvåa i Guldkontakt - Sveriges främsta pris i profesionellt kundbemötande.
För vem?
Gratis och öppet för alla.
Plats:
Digitalt. Länk och mer information kommer skickas till alla anmälda inför webinaret.
Praktiska detaljer:
Datum: |
|
Tid: | 8.30–9.00 |
Plats: | Digitalt. |
Kostnad: | Kostnadsfritt och öppet för alla! |
Anmälan: | |
Frågor: | Kontakta Annika Svenle på annika.svenle@kontakta.se |