8
okt

Kontakta webinar: Root Cause med Joakim från Lilo!

Kundservice är en guldgruva av information och har stor betydelse för arbetet med att skapa lojala kunder, ändå ses kundservice ofta som ett kostnadsställe och en slasktratt som förväntas lösa kundernas problem. Problem som ofta har sitt upphov i en annan del av organisationen.

Kundservice får reda på vad kunderna tycker och vill ha. Kundservice vet vilka processer och rutiner som inte fungerar.

Med Root Cause får ni reda på huvudanledningen till varför kunderna hör av sig och kan genom det minska återkommande samtal, spara pengar och verksamhetsutveckla hela organisationen.

Häng med när Joakims guidar oss igenom hur man kan arbeta med Root Cause och hur du enkelt kan komma igång med det.



Praktiska detaljer:

Datum:8 okt 2021
Tid:08:30-08:50
Plats:Digitalt, länk skickas till dig som är anmäld.
Anmälan:Klicka här!
Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla 


Vid frågor, kontakta Linda Magnusson på 0704 39 00 87 alternativt linda.magnusson@kontakta.se