23
sep

Kontakta webinar: Så skapar man Sveriges bästa kundservice

Så skapar man Sveriges bästa kundservice – det vet Skånetrafiken. Vinnare av Sveriges bästa kundservice 2022. Känslan du upplever när du står på perrongen en kall vinterdag och tåget inte kommer känner vi alla igen. Eller frustrationen när bussen som ska infinna sig vid en tidpunkt lyser med sin frånvaro. Närmast till hands är att ringa kundservice och där får du också chansen att säga ett och två väl valda ord.

Skånetrafikens kundservice har högst betyg i att vända kunden i bemötandet. Det vill säga, att de lyckades vända kunden från negativ till positiv med endast rösten til hjälp.  Trots det faktum att Skånetrafiken har otroliga medarbetare, kan de ändå inte trolla fram tåget som har fastnat någonstans på vägen. Oavsett det, så lyckas Skånetrafikens ytterst kompetenta kundservicemedarbetare vända kunderna så att de är positiva när de lägger på. Det är en alldeles särskild prestation.

Med inspiration av Kontaktas Servicehandbok har Skånetrafiken själva tagit fram en egen Servicehandbok som delades ut till samtliga medarbetare. Därefter började arbetet med att coacha och utbilda hur just deras kundservice ska bli bäst på bemötande & kundupplevelse.

Möt Susanne och Jim från Skånetrafiken som berättar mer om deras arbete för framgång och hur detta tog dem hela vägen till att bli vinnare av Sveriges bästa kundservice Guldkontakt 2022.

Du träffar också Lovisa som tog hem priset Sveriges bästa kundservicemedarbetare. Lovisa kommer att berätta hur hon jobbar och varför hon tror att det var just hon som tog hem priset.


För vem? 

Gratis och öppet för alla


Plats: 

Digitalt. Länk och mer information kommer skickas till alla anmälda inför webinarer.


Praktiska detaljer:

Datum:



23 september 2022



Tid:

8.30–9.00

Plats:


Digitalt.
Länk skickas till alla anmälda inför webinariet.


Kostnad:

Kostnadsfritt och öppet för alla!

Anmälan:

KLICKA HÄR!

Frågor:

Kontakta Annika Svenle på annika.svenle@kontakta.se eller 073 954 68 03