22
jan

Kontakta Webinar: Trendspaning med Lilo - morgondagens kundservice!

Trycket på kundserviceorganisationer har ökat senaste tiden och kunderna vill ha en annan typ av service, personlig service med fokus på engagemang, lösning och framtid. De organisationer som snabbast kan anpassa sig och följa med i utvecklingen kommer att klara sig bäst.

Kontakta börjar det nya året med att trendspana och har bjudit in Lilo som gäster. Tillsammans summerar vi kort hur 2020 landade för att vidare fokusera vad som gäller i närtid framåt.

Service experterna Lilo arbetar ständigt ute på fältet, där de upplever vardagen och ser vilka trender som gäller. Lilo har bra koll på vad som behövs göras och hur. De konstaterar att det behövs mer fokus på engagemang och lösning samt att företag måste ge mer personlig service än vad de ger idag.

Det behöver inte vara så svårt och det behövs inte avancerade system för att möta kundernas behov. Börja med det enkla!

Häng med när Lilo bjuder på enkla tips och verktyg så din kundservice följer med i den utveckling som sker just nu.



Praktiska detaljer :

Datum:22 jan 2021
Tid:08:30-09:00
Plats:Digitalt, länk skickas till dig som är anmäld
Anmälan:Klicka här! 

Kostnad:Kostnadsfritt! 


Vid frågor, kontakta Linda Magnusson på linda.magnusson@kontakta.se alterantivt 0704 39 00 87.