26
mar

Praktisk guide i hur du inför bot- och robot teknik i din kundservice 2021!

I slutet av 2020 intervjuades Barona och Softronic i Kontaktas soffa, där vi pratade om hur samverkan mellan teknologi och människa skapar framtidens kundservice. Nu fördjupar vi oss i ämnet! Du får en guide till hur du optimerar din kundupplevelse med AI och teknik.

Nu kommer Barona och gästar Kontakta igen för att berätta mer om hur du med hjälp av teknik frigör tid från dina medarbetare så att de kan fokusera på värdeskapande dialoger medan tekniken kan hantera enkla och återkommande ärenden.

Barona visar hur de tillsammans med sin partner Softronic hjälpt organisationer att effektivisera och optimera sin kundservice.

Låt dina medarbetare fokusera på värdeskapande kundservice och låt tekniken ta resten!

Medverkar under webinaret:
Ken Persson
Client Manager & IT Development, Barona
Dan Milestad
Sälj & leveransansvarig Chatbot, Softronic
Emil Bengtsson
Solutions Archtiecht, Softronic


Praktiska detaljer:

Datum:26 mars 2021

Tid:08:30-09:00, det kommer att finnas möjlighet att stanna kvar i ca 15 min efter webinaret om frågor finns.

Plats:Digitalt - Livesändning! Länk skickas till dig som är anmäld.

Anmälan:Klicka här!
Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla.


Vid frågor, kontakta Linda Magnusson på linda.magnusson@kontakta.se alternativt 0704 39 00 87.