22
okt

Kontakta Webinar: Så höjer vi status på kundservice!

Stoltare ledare och medarbetare är en viktig faktor för att lyckas skapa hållbara resultat, sticka ut från konkurrenterna och skapa starka varumärken!

Serviceexpertduon Lilo, som är Joakim Lindström och Emilie Loman, och Susanne de Boer från Resultatbolaget, arbetar med medarbetar-, ledarskaps- och organisationsutveckling och har flera framgångsrika case bakom sig, både tillsammans och på varsitt håll. De vet hur du engagerar medarbetarna samtidigt som du utvecklar hela företaget och får nöjdare kunder som blir dina ambassadörer.

I detta webinar pratar vi om hur vi får våra ledare och medarbetare stolta över att jobba med service och samtidigt höjer statusen på serviceyrket och kvaliteten på service. Här får du grunderna som leder till förbättrade resultat!

I höst släpper Lilo tillsammans med Susanne även en serie poddar i Wowpodden - Bara service där de ger tips och verktyg för att lösa fyra av de vanligaste utmaningarna du som kundservicechef stöter på.

Praktiska detaljer:

Datum:22 okt 2020



Tid:08:30-09:00



Plats:Digitalt - Länk skickas till dig som är anmäld


Anmälan:KLICKA HÄR!



Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla.




Vid eventuella frågor, kontakta Linda Magnusson på linda.magnusson@kontakta.se alt 0704 39 00 87.

Välkommen!