Sortera

Ort
  • Alla
  • Stockholm
  • Göteborg
  • Malmö
Evenemang
  • Alla
  • Kontaktadagen
  • Frukostmöte
  • Utbildning
Målgrupp
  • Alla
  • Chef
  • Försäljning/Marknad
  • HR
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • Teamledare
  • Top Management
  • VD/Ägare
  • WFM
23
maj

Kontaktadagen 2019

Kontaktadagen är årets största konferens för dig som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Dagen du inte kan missa om du vill ta del av det senaste och nätverka! 2019 blir vi större än någonsin!

5
jun

Frukost Stockholm: Framtidssäkrad kundservice - med agentens vardag i fokus

Agenternas arbetssituation blir mer och mer komplex, med fler och fler system att hantera i många olika typer av kanaler. Dessutom finns en förväntan från kunder om att få supersnabba, men framför allt, rätt svar – direkt. Kraven ökar hela tiden och ”lösningen” blir ofta ett nytt verktyg eller en ny applikation, ofta med adderad komplexitet i stället för en förenkling som det var tänkt.

19
sep

Nätverk Chef: CX - En stark kundupplevelse ökar lönsamheten

Kontakta välkomnar till nätverksträff för chefer den 18 september. Tema för nätverksträffen är CX och hur CX påverkar lönsamhet i ett företag. Vi har bjudit in Jan Berglind som föreläsare och moderator, CX specialist på Com Hem, som kommer att guida oss i hur man lyckas med CX intiativ på företag. Som vanligt blandar vi intressant föreläsning med erfarenhetsubyte och diskussioner.

9
okt

Utbildning KontaktAkademin Stockholm: Kommunicera så att mottagaren lyssnar och läser

En lärorik utbildning med fokus på kommunikation för att ge en wow känsla i bemötande oavsett kanal eller ärende typ. Andelen skriftliga kundbemötande ökar med de nya kanalerna samtidigt som kunderna vill ha ett allt mer personligt bemötande vilket gör att färdiga svar i mallar allt mer upplevs som "robotsvar" hur ger du kunden en WOW känsla i skrift?