Sortera

Ort
  • Alla
  • Malmö
  • Göteborg
  • Stockholm
Evenemang
  • Alla
  • Utbildning
  • Frukostmöte
  • Projekt
  • Nätverk SYD
  • Kontaktadagen
Målgrupp
  • Alla
  • Teamledare
  • Medarbetare
  • Chef
  • Top Management
  • VD/Ägare
  • Chefer, Operativa chefer
  • HR
  • Försäljning/Marknad
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • WFM
27
nov

Utbildning KontaktAkademin Malmö: Kommunicera så att mottagaren lyssnar och läser

En lärorik utbildning med fokus på kommunikation för att ge en wow känsla i bemötande oavsett kanal eller ärende typ. Andelen skriftliga kundbemötande ökar med de nya kanalerna samtidigt som kunderna vill ha ett allt mer personligt bemötande vilket gör att färdiga svar i mallar allt mer upplevs som "robotsvar" hur ger du kunden en WOW känsla i skrift? 

5
dec

Frukost Stockholm: Omnichannel – mer affärsnytta i kundservice i den digitala eran

Det har visat sig att många företag har svårt att göra omställningen till att även finnas digitalt, från att bara finnas i fysiska lokaler eller erbjuda traditionella kundmöten. Exempelvis har butiker som vi upplever alltid funnits helt försvunnit från marknaden. Under denna frukost kommer Connectel hålla en diskussion med kunden Lyko gällande hur de har lyckats hantera att finnas både i den fysiska och den digitala världen och hur de skapat mer affärsnytta med hjälp av kundservice.

6
dec

Frukost Göteborg: Värdefulla affärsinsikter med AI analys av kundsamtal

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi och Loxysoft tillsammans med Bonnier hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit! Du möter också Intermezzon som visar hur man med rätt kunskap utvecklar blended learning som ger bestående utveckling.

11
dec

Kontakta projekt "Framtidens medarbetare - Framgångsprofiler"

Kontakta välkomnar till första arbetsmötet i projektet "Framtidens medarbetare - Framgångsprofiler". Projektet är det första steget i ett omfattande arbete som ska agera över flera arenor och löpa över flera år. Målsättning för arbetet är att vi tillsammans ska ta fram aktiviteter för höjd status för kundservice och telefonsäljning, för att på så sätt underlätta framtida rekrytering.

22
jan

Kontakta nätverk SYD: CX - En stark kundupplevelse ökar lönsamheten

Kontakta SYD välkomnar till nätverksträff för chefer den 22 januari. Tema för nätverksträffen är CX och hur CX påverkar lönsamhet i ett företag. Vi har bjudit in Jan Berglin som föreläsare och moderator, CX specialist på Tele2, som kommer att guida oss i hur man lyckas med CX intiativ på företag. Som vanligt blandar vi intressant föreläsning med erfarenhetsubyte och diskussioner.

23
jan

Kontakta medlems- och introduktionsdag (Stockholm)

Vi välkomnar till vår mycket populära medlemsdag, som erbjuder främst erbjuder kunskap och information, men också inspiration och samverkan. Vi har paketerat information om lagstiftning och regelverk på den svenska marknaden du måste ha koll på!

14
maj

Kontaktadagen 2020

Kontaktadagen är Sveriges största konferens för dig som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Dagen du inte kan missa om du vill ta del av det senaste och nätverka! 2020 blir vi större än någonsin då vi samverkar med GuldKontakt - tävlingen för Sveriges bästa kundkontakter!