Sortera

Ort
  • Alla
  • Göteborg
  • Malmö
  • Stockholm
Evenemang
  • Alla
  • Frukostmöte
  • Nätverk Chef
  • Nätverk WFM
  • Utbildning
  • Nätverk Teamledare/Coach
Målgrupp
  • Alla
  • Försäljning/Marknad
  • Top Management
  • VD/Ägare
  • Chef
  • HR
  • Teamledare
  • Chefer, Operativa chefer
  • WFM
  • Nätverk Teamledare/Coach
6
sep

Kontakta Frukost: Rätt person till rätt organisation! - En inspirationsföreläsning om konsten att rekrytera rätt och att behålla motiverade medarbetare

Efter 20 års tid i serviceverksamheter har Tele coaching träffat så många medarbetare inom service och försäljning att de tillsammans skulle kunna fylla ett helt Globen. De kommer tillsammans med AMGA delge sina erfarenheter kring att ”rekrytera rätt kompetens” under en inspirerande timma.

18
sep

Nätverk Chef: CX - En stark kundupplevelse ökar lönsamheten

Kontakta välkomnar till nätverksträff för chefer den 18 september. Tema för nätverksträffen är CX och hur CX påverkar lönsamhet i ett företag. Vi har bjudit in Jan Berglin som föreläsare och moderator, CX specialist på Tele2, som kommer att guida oss i hur man lyckas med CX intiativ på företag. Som vanligt blandar vi intressant föreläsning med erfarenhetsubyte och diskussioner.

18
sep

Kontakta nätverksgrupp för WFM - Bemanningsplanering: Planeringsbara arbetssätt

Kontakta inbjuder dig till vår exklusiva nätverksgrupp för dig som arbetar som bemanningsplanering och WFM eller motsvarande inom kundkontaktcenter eller telefonsälj! Målsättningen med nätverksgruppen är att erbjuda en mötesplats där du kan träffa personer med liknande arbetsuppgifter, erfarenheter och utmaningar och där man kan dela med sig av goda erfarenheter. Vid varje träff fokuserar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!

20
sep

Frukost Stockholm: Värdefulla affärsinsikter med AI analys av kundsamtal

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!

25
sep

KontaktAkademin: Work Force Management/bemanningsplanering i praktiken (Malmö), 2 dagar

Workforce Management, WFM, handlar om att balansera bemanningen på ett bra sätt för att uppnå ett effektivt kundmöte samtidigt som att våra medarbetare bör ha en bra vardag med minimal stress. Små förändringar i arbetet kan leda till stor påverkan i vardagen för både kunder och medarbetare. Denna utbildning har fokus på att öka din kunskap och förståelse inom bemanningsplanering både ur ett vidare perspektiv för att förstå helheten, men också för att få kunskap om i vilka detaljer du ska agera för att skapa skillnad.

27
sep

Frukost Malmö: Värdefulla affärsinsikter med AI analys av kundsamtal

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!

9
okt

Utbildning KontaktAkademin Stockholm: Kommunicera så att mottagaren lyssnar och läser

En lärorik utbildning med fokus på kommunikation för att ge en wow känsla i bemötande oavsett kanal eller ärende typ. Andelen skriftliga kundbemötande ökar med de nya kanalerna samtidigt som kunderna vill ha ett allt mer personligt bemötande vilket gör att färdiga svar i mallar allt mer upplevs som "robotsvar" hur ger du kunden en WOW känsla i skrift? 

11
okt

Kontakta nätverksgrupp för Teamledare/gruppchefer

Kontakta inbjuder dig till vår exklusiva nätverksgrupp för dig som arbetar som teamledare, gruppchef eller motsvarande inom kundkontaktcenter eller telefonsälj! Målsättningen med nätverksgruppen är att erbjuda en mötesplats där du kan träffa personer med liknande arbetsuppgifter, erfarenheter och utmaningar och där man kan dela med sig av goda erfarenheter. Vid varje träff fokuserar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!

16
okt

KontaktAkademin: Work Force Management/bemanningsplanering i praktiken (Stockholm), 2 dagar

Workforce Management, WFM, handlar om att balansera bemanningen på ett bra sätt för att uppnå ett effektivt kundmöte samtidigt som att våra medarbetare bör ha en bra vardag med minimal stress. Små förändringar i arbetet kan leda till stor påverkan i vardagen för både kunder och medarbetare. Denna utbildning har fokus på att öka din kunskap och förståelse inom bemanningsplanering både ur ett vidare perspektiv för att förstå helheten, men också för att få kunskap om i vilka detaljer du ska agera för att skapa skillnad.