Sortera

Ort
  • Alla
  • Stockholm
  • Malmö
Evenemang
  • Alla
  • Frukostmöte
  • Utbildning
  • Nätverk SYD
Målgrupp
  • Alla
  • WFM
  • Chef
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • Teamledare
  • Försäljning/Marknad
  • HR
  • Top Management
  • VD/Ägare
1
feb

Frukost Stockholm: Vägen till Sveriges mest nöjda kunder!

Det finns ingen genväg till att få nöjda kunder. Det är ett arbete som kräver engagemang från hela organisationen och endast genom att mäta och följa upp verksamheten över tid, får vi underlag att utveckla och förbättra. Men viktigt är att mäta rätt saker, så att det leder till önskad effekt. I denna frukost möter vi Fredrik Löfgren, kundservicechef på Aller Media som vann GuldKontakt 2018, som berättar om deras utvecklingsresa. Vi möter också Brilliant som genomför mätningarna i GuldKontakt, som berättar om vikten att mäta rätt saker!

13
feb

Utbildning Malmö: Work Force Management/ Bemanningsplanering i praktiken, 2 dagar

Workforce Management, WFM handlar om att balansera bemanningen på ett bra sätt för att uppnå ett effektivt kundmöte samtidigt som att våra medarbetare bör ha en bra vardag med minimal stress. Små förändringar i arbetet kan leda till stor påverkan i vardagen för både kunder och medarbetare. Denna utbildning har fokus på att öka din kunskap och förståelse inom bemanningsplanering både ur ett vidare perspektiv för att förstå helheten men också för att få kunskap om i vilka detaljer du ska agera för att skapa skillnad.

6
mar

Utbildning Stockholm: Hållbar coaching

Det blir allt viktigare att skapa livskraftiga och långsiktigt hållbara organisationer där både medarbetare och affärer utvecklas på ett hållbart sätt. I kontaktcenters för professionell kundservice och försäljning är personalen det viktigaste vi har och fördelarna av att behålla kompetent personal är många. I denna coachingutbildning lär du dig grunderna i att coacha andra till långsiktig framgång.

27
mar

Utbildning Stockholm: Kommunicera så att mottagaren lyssnar och läser

En lärorik utbildning med fokus på kommunikation för att ge en wow-känsla i bemötande oavsett kanal eller ärendetyp. Andelen skriftliga kundkontakter ökar med de nya kanalerna, samtidigt som kunderna efterfrågar ett mer personligt bemötande. När färdiga svarsmallar allt mer upplevs som "robotsvar" – hur ger du kunden en wow-känsla i skrift?

28
mar

Frukost Stockholm: Utveckling av kundservice som strategisk tillgång för företag och organisationer!

En av de största utmaningarna för företag och organisationer är svårigheten att snabbt och detaljerat hitta de underliggande orsaker som bidrar till en positiv kundupplevelse samt att kunna identifiera de faktorer som bidrar till en negativ kundupplevelse. Kontakt centret spelar här en central roll i det kontinuerliga arbetet med att återkoppla kundernas behov, synpunkter och kommentarer till övriga organisationen, t ex kvalitet, produktutveckling, marknad/sälj, ekonomi, logistik m fl.

4
apr

Utbildning Malmö: Kommunicera så att mottagaren lyssnar och läser

En uppskattad och mycket lärorik utbildning med fokus på kommunikation för att ge en wow-känsla i bemötande oavsett kanal eller ärendetyp. Andelen skriftliga kundkontakter ökar med de nya kanalerna, samtidigt som kunderna efterfrågar ett mer personligt bemötande. När färdiga svarsmallar allt mer upplevs som "robotsvar" – hur ger du kunden en wow-känsla i skrift?