Sortera

Ort
  • Alla
  • Digitalt
  • Stockholm
Evenemang
  • Alla
  • Webinar
  • Frukostmöte
  • Utbildning
  • Medlemsdag
  • Utbildning
  • Kontaktadagen
Målgrupp
  • Alla
  • Chef
  • Chefer, Operativa chefer
  • Kundservicechef
  • Medarbetare
  • Teamledare
  • Medlemmar
  • WFM
  • Försäljning/Marknad
  • HR
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • Top Management
  • VD/Ägare
5
nov

Webinar i samarbete med SIS: Var med och påverka internationella standarder för kundkontaktcenter

Kundkontaktcenter är en central verksamhet för kundkommunikation för många aktörer och konsumenter, både inom privat och offentlig sektor. Nya teknologier som AI, självservice, flerspråksstöd och sociala medier tillsammans med ändrade kundbeteenden har förändrat hur kontaktcenter fungerar – och därmed hur konsumenter får stöd, information och hjälp. Det ställer nya krav på befintliga standarder och nu bjuder vi in till ett intressentmöte den 5 november där vi berättar mer om ett nytt arbete som ska startas upp.

13
nov

KontaktAkademin Stockholm: Kommunicera professionellt i kundservice!

En service- och kommunikationsutbildning som ger dig tekniker för att skapa professionella kundmöten, både i tal och i skrift. I denna utbildning har vi paketerat det du behöver för att imponera på era kunder i varje kundmöte och göra dem till ambassadörer för ert varumärke. Bemötande, kommunikation och service är ett hantverk – så här fyller vi på din verktygslåda med fler verktyg och metoder som du kan använda i olika situationer.

21
nov

Kontakta webinar: Så omvandlar Telenors kundservice sin kvalitetssäkring med AI – från reaktiv kontroll till proaktiv kundlojalitet!

Kundernas förväntningar har aldrig varit högre. Samtidigt blir frågorna som når kundservice allt mer komplexa och den traditionella kvalitetssäkringen med manuella stickprov räcker inte längre till. Det är svårt att se helheten, upptäcka mönster och förstå vad som faktiskt driver kundnöjdhet, men även lojalitet och utveckling hos medarbetarna.

28
nov

Kontakta webinar: Hitta rätt målgrupp - konsten att arbeta med data

Stort hus, liten lägenhet, djurägare, gammal eller ung? Att hitta rätt målgrupp vid försäljning är viktigt, vid telefonförsäljning i synnerhet. Dagens konsumenter blir bombarderade med olika budskap till höger och vänster, därför är det allt viktigare med rätt kontaktuppgifter och rätt segmentering. I detta webinar får du tips om hur du ska tänka i nya banor för att förstå data och nå rätt målgrupp!

5
dec

Kontakta webinar: Så arbetar CX-experterna för att göra kundservice till en strategisk affärsresurs!

Allt fler inser att kundservice är företagets främsta källa till insikter om kundernas behov, beteenden och upplevelser av varumärket. Ändå når den kunskapen sällan relevanta avdelningar eller används fullt ut av ledningen i strategiska beslut. I detta webinar belyser vi hur kundservice kan ta en mer central roll i organisationen och bidra till ökat affärsvärde.

4
feb

Kontaktas medlemsdag - Stockholm

Vi välkomnar till vår mycket populära medlemsdag! Under denna viktiga dag erbjuder vi främst kunskap och information, men också stor inspiration och samverkan. Vi har paketerat information om lagstiftning och regelverk på den svenska marknaden som du måste ha koll på! Du får en bra bild av Kontakta, vår verksamhet och vår samverkan med medlemmar och marknaden. Alla nya medlemmar ska delta under sitt första medlemsår med en deltagare från varje site/ort och vidare minst vart 5:e år.

11
mar

KontaktAkademin Stockholm: Certifierad Workforce Manager/bemanningsplanerare, 2 dagar

Satsa 2 dagar och spara in veckor på bemanningsplaneringen! Workforce Management (WFM) handlar om att balansera bemanningen på ett sätt som möjliggör effektiva kundmöten, samtidigt som medarbetarna får en hållbar vardag med minimal stress. Denna utbildning ökar din kunskap och förståelse för bemanningsplanering ur ett vidare perspektiv – både för att förstå helheten och för att få kunskap om de detaljer du behöver agera på för att kunna skapa verklig skillnad.

21
maj

Kontaktadagen 21 maj 2026

Kontaktadagen är Sveriges största konferens och mötesplats för dig som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Dagen som är ett måste om du vill ta del av det senaste och nätverka med kollegor!