Sortera

Ort
  • Alla
  • Stockholm
  • Malmö
  • Göteborg
Evenemang
  • Alla
  • Projekt
  • Nätverk SYD
  • Utbildning
  • Medlemsdag
  • Frukostmöte
  • KontaktAkademin säljutbildning
  • KontaktAkademin ledarutbildning
  • KontaktAkademin kundservice
  • Kontaktadagen
Målgrupp
  • Alla
  • Chef
  • VD/Ägare
  • HR
  • Chefer, Operativa chefer
  • Top Management
  • Medarbetare
  • Teamledare
  • Försäljning/Marknad
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • WFM
11
dec

Kontakta projekt "Framtidens medarbetare - Framgångsprofiler"

Kontakta välkomnar arbetsmöte i projektet "Framtidens medarbetare - Framgångsprofiler". Projektet är det första steget i ett omfattande arbete som ska agera över flera arenor och löpa över flera år. Målsättning för arbetet är att vi tillsammans ska ta fram aktiviteter för höjd status för kundservice och telefonsäljning, för att på så sätt underlätta framtida rekrytering.

22
jan

Kontakta nätverk SYD: CX - En stark kundupplevelse ökar lönsamheten

Kontakta SYD välkomnar till nätverksträff för chefer den 22 januari. Tema för nätverksträffen är CX och hur CX påverkar lönsamhet i ett företag. Vi har bjudit in Jan Berglin som föreläsare och moderator, CX specialist på Tele2, som kommer att guida oss i hur man lyckas med CX intiativ på företag. Som vanligt blandar vi intressant föreläsning med erfarenhetsubyte och diskussioner.

23
jan

Kontakta medlems- och introduktionsdag (Stockholm)

Vi välkomnar till vår mycket populära medlemsdag, som främst erbjuder kunskap och information, men också inspiration och samverkan. Vi har paketerat information om lagstiftning och regelverk på den svenska marknaden du måste ha koll på! Alla nya medlemmar ska delta sitt första medlemsår och vidare minst vart 5:e år.

29
jan

Frukost Göteborg: Kundsamtal ger värdefulla affärsinsikter med analys av AI

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi och Loxysoft tillsammans med Bonnier hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit! Du möter också Intermezzon som visar hur man med rätt kunskap utvecklar blended learning som ger bestående utveckling.

4
mar

Sälja bra eller sälja bäst - med Peppe Ekmark!

Även om de flesta säljare idag vet vad som krävs för att lyckas är det alltid bra att påminnas om vad som verkligen skapar framgång hos en säljare. Under utbildningen går vi igenom säljmetodiken steg för steg och kombinerar det med konkret kunskap, tydliga verktyg och allmänna råd och tips. Till detta kommer gemensamma diskussioner, idéutbyte och en mängd inspiration. Resultatet blir en konkret och kraftfull handlingsplan som garanterat kommer att ge ökad försäljningen för dig som individ och företaget.

6
mar

Coacha dina medarbetare till sin fulla potential!

Under en dag lär Peppe Ekmark ut metoder och verktyg som hjälper dig att coacha dina medarbetare så att de når sin fulla potential. Det blir en dag där du kommer lära dig mycket om dig själv, med vilket gör att du lättare och på ett mer naturligt sätt kommer att coacha andra.

18
mar

KontaktAkademin Stockholm: Kommunicera i telefon så att mottagaren lyssnar och förstår – och merförsäljning

En lärorik utbildning där vi fördjupar oss i att kommunicera över telefon. När kunderna själva kan söka rätt på svaren till många enkla frågor, så behöver medarbetarna i kundservice kunna svara på allt svårare frågor. Dessutom vill många kundserviceavdelningar i större utsträckning arbeta med relevant och genomtänkt merförsäljning. Det ställer höga krav på att kommunicera väl!

19
mar

KontaktAkademin Stockholm: Kommunicera via mejl och chatt så att mottagaren läser och förstår

En lärorik utbildning med fokus på skriftlig kommunikation. Allt oftare väljer kunder att kontakta företag via mejl, chatt, sociala medier eller någon annan skriftlig kommunikationskanal. Samtidigt ökar kundernas krav på ett personligt bemötande, och kan därför inte förlita oss på färdiga mallar med svar. I denna utbildning lär du dig professionellt kundbemötande i skrift!

25
mar

KontaktAkademin Malmö: Kommunicera i telefon så att mottagaren lyssnar och förstår – och merförsäljning

En lärorik utbildning där vi fördjupar oss i att kommunicera över telefon. När kunderna själva kan söka rätt på svaren till många enkla frågor, så behöver medarbetarna i kundservice kunna svara på allt svårare frågor. Dessutom vill många kundserviceavdelningar i större utsträckning arbeta med relevant och genomtänkt merförsäljning. Det ställer höga krav på att kommunicera väl!

26
mar

KontaktAkademin Malmö: Kommunicera via mejl och chatt så att mottagaren läser och förstår

En lärorik utbildning med fokus på skriftlig kommunikation. Allt oftare väljer kunder att kontakta företag via mejl, chatt, sociala medier eller någon annan skriftlig kommunikationskanal. Samtidigt ökar kundernas krav på ett personligt bemötande, och kan därför inte förlita oss på färdiga mallar med svar. I denna utbildning lär du dig professionellt kundbemötande i skrift!

14
maj

Kontaktadagen 2020

Kontaktadagen är Sveriges största konferens för dig som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Dagen du inte kan missa om du vill ta del av det senaste och nätverka! 2020 blir vi större än någonsin då vi samverkar med GuldKontakt - tävlingen för Sveriges bästa kundkontakter!