Sortera

Ort
  • Alla
  • Malmö
  • Stockholm
Evenemang
  • Alla
  • Frukostmöte
  • Utbildning
  • Projekt
  • Nätverk HR
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • Kontaktadagen
Målgrupp
  • Alla
  • Chef
  • Försäljning/Marknad
  • Top Management
  • VD/Ägare
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • Teamledare
  • WFM
  • HR
  • Medarbetare
27
sep

Frukost Malmö: Värdefulla affärsinsikter med AI analys av kundsamtal

Alla samtal i kundservice och telefonförsäljning går att transkribera till text och all text går att analysera med AI. Genom att arbeta med Artificiell Intelligens ges numera möjlighet att få fram nya affärsinsikter ur all alla kundsamtal och all tillgänglig kundservicedata. Med verkliga case visar Gamgi tillsammans med Loxysoft hur det går till, vad du kan få reda på samt vilka praktiska actions och arbetsprocesser företag i framkant redan tagit!

1
okt

KontaktAkademin: Work Force Management/bemanningsplanering i praktiken (Malmö), 2 dagar

Workforce Management, WFM, handlar om att balansera bemanningen på ett bra sätt för att uppnå ett effektivt kundmöte samtidigt som att våra medarbetare bör ha en bra vardag med minimal stress. Små förändringar i arbetet kan leda till stor påverkan i vardagen för både kunder och medarbetare. Denna utbildning har fokus på att öka din kunskap och förståelse inom bemanningsplanering både ur ett vidare perspektiv för att förstå helheten, men också för att få kunskap om i vilka detaljer du ska agera för att skapa skillnad.

3
okt

Kontakta projekt ”Framtidens medarbetare” - Framgångsprofiler i kundservice och telemarketing

Kontaktas medlemmar anger personal och kompetensbrist som en av framtidens absolut största utmaningar. Flera av Kontaktas medlemmar hindras redan idag att utvecklas som en följd av detta. Vi vet att det kommer bli allt svårare att rekrytera personal. Kontakta inleder nu ett projekt för att möta framtidens utmaningar på arbetsmarknadern. Välkommen att delta!

3
okt

Kontakta nätverk HR: Framgångsprofiler kundservice och telemarketing

Kontaktas välkomnar till vår exklusiva nätverksgrupp för dig som arbetar som med HR- och personalansvar eller motsvarande inom kundkontaktcenter eller telefonsälj! Målsättningen med nätverksgruppen är att erbjuda en mötesplats där du kan träffa personer med liknande arbetsuppgifter, erfarenheter och utmaningar och där man kan dela med sig av goda erfarenheter. Vid varje träff fokuserar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!

9
okt

Utbildning KontaktAkademin Stockholm: Kommunicera så att mottagaren lyssnar och läser

En lärorik utbildning med fokus på kommunikation för att ge en wow känsla i bemötande oavsett kanal eller ärende typ. Andelen skriftliga kundbemötande ökar med de nya kanalerna samtidigt som kunderna vill ha ett allt mer personligt bemötande vilket gör att färdiga svar i mallar allt mer upplevs som "robotsvar" hur ger du kunden en WOW känsla i skrift? 

11
okt

Kontakta nätverksgrupp för Teamledare/gruppchefer

Kontakta inbjuder dig till vår exklusiva nätverksgrupp för dig som arbetar som teamledare, gruppchef eller motsvarande inom kundkontaktcenter eller telefonsälj! Målsättningen med nätverksgruppen är att erbjuda en mötesplats där du kan träffa personer med liknande arbetsuppgifter, erfarenheter och utmaningar och där man kan dela med sig av goda erfarenheter. Vid varje träff fokuserar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!

16
okt

KontaktAkademin: Work Force Management/bemanningsplanering i praktiken (Stockholm), 2 dagar

Workforce Management, WFM, handlar om att balansera bemanningen på ett bra sätt för att uppnå ett effektivt kundmöte samtidigt som att våra medarbetare bör ha en bra vardag med minimal stress. Små förändringar i arbetet kan leda till stor påverkan i vardagen för både kunder och medarbetare. Denna utbildning har fokus på att öka din kunskap och förståelse inom bemanningsplanering både ur ett vidare perspektiv för att förstå helheten, men också för att få kunskap om i vilka detaljer du ska agera för att skapa skillnad.

5
dec

Frukost Stockholm: Omnichannel – mer affärsnytta i kundservice i den digitala eran

Det har visat sig att många företag har svårt att göra omställningen till att även finnas digitalt, från att bara finnas i fysiska lokaler eller erbjuda traditionella kundmöten. Exempelvis har butiker som vi upplever alltid funnits helt försvunnit från marknaden. Under denna frukost kommer Connectel hålla en diskussion med kunden Lyko gällande hur de har lyckats hantera att finnas både i den fysiska och den digitala världen och hur dom skapat mer affärsnytta med hjälp av kundservice.

14
maj

Kontaktadagen 2020

Kontaktadagen är Sveriges största konferens för dig som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Dagen du inte kan missa om du vill ta del av det senaste och nätverka! 2020 blir vi större än någonsin då vi samverkar med GuldKontakt - tävlingen för Sveriges bästa kundkontakter!