Sortera

Ort
  • Alla
  • Stockholm
  • Malmö
  • Göteborg
  • Sundsvall
Evenemang
  • Alla
  • Utbildning
  • Nätverk SYD
  • Nätverk WFM
  • Frukostmöte
  • Kontakta Forum
  • Nätverk OC
Målgrupp
  • Alla
  • WFM
  • Chef
  • Försäljning/Marknad
  • HR
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • Teamledare
  • Top Management
  • VD/Ägare
27
mar

Utbildning Stockholm: Kommunicera så att mottagaren lyssnar och läser

En lärorik utbildning med fokus på kommunikation för att ge en wow-känsla i bemötande oavsett kanal eller ärendetyp. Andelen skriftliga kundkontakter ökar med de nya kanalerna, samtidigt som kunderna efterfrågar ett mer personligt bemötande. När färdiga svarsmallar allt mer upplevs som "robotsvar" – hur ger du kunden en wow-känsla i skrift?

28
mar

Frukost Stockholm: Utveckling av kundservice som strategisk tillgång för företag och organisationer!

En av de största utmaningarna för företag och organisationer är svårigheten att snabbt och detaljerat hitta de underliggande orsaker som bidrar till en positiv kundupplevelse samt att kunna identifiera de faktorer som bidrar till en negativ kundupplevelse. Kontakt centret spelar här en central roll i det kontinuerliga arbetet med att återkoppla kundernas behov, synpunkter och kommentarer till övriga organisationen, t ex kvalitet, produktutveckling, marknad/sälj, ekonomi, logistik m fl.

2
apr

Årsmöte och bolagsstämma Kontakta

Välkommen till årsmöte Föreningen Kontakta och bolagsstämma Kontakta Service AB avseende året 2018. I anslutning till mötet arrangerar vi medlemsforum där vi summerar året som gått samt berättar mer om Kontaktas verksamhet från 2019 och framåt. Välkomna!

4
apr

Utbildning Malmö: Kommunicera så att mottagaren lyssnar och läser

En uppskattad och mycket lärorik utbildning med fokus på kommunikation för att ge en wow-känsla i bemötande oavsett kanal eller ärendetyp. Andelen skriftliga kundkontakter ökar med de nya kanalerna, samtidigt som kunderna efterfrågar ett mer personligt bemötande. När färdiga svarsmallar allt mer upplevs som "robotsvar" – hur ger du kunden en wow-känsla i skrift?

5
apr

Kontakta Nätverk Chef Stockholm: Vad tycker era kunder när ingen undrar?

Det pratas ju bakom din rygg – och det vet du! Men vill du veta vad de säger? I denna nätverksträff får du veta hur du kan lyssna på folk när de uttrycker sitt hjärtas mening på nätet utan att påverkas av din närvaro. Och hur du kan ta tillvara på all den information och utveckla din verksamhet! Föreläsning blandat med gruppdiskussioner och erfarenhetsutbyte!

7
maj

Utbildning Stockholm: Work Force Management/bemanningsplanering i praktiken, 2 dagar

Workforce Management, WFM, handlar om att balansera bemanningen på ett bra sätt för att uppnå ett effektivt kundmöte samtidigt som att våra medarbetare bör ha en bra vardag med minimal stress. Små förändringar i arbetet kan leda till stor påverkan i vardagen för både kunder och medarbetare. Denna utbildning har fokus på att öka din kunskap och förståelse inom bemanningsplanering både ur ett vidare perspektiv för att förstå helheten, men också för att få kunskap om i vilka detaljer du ska agera för att skapa skillnad.

8
maj

Frukost Göteborg: Hantera era ärenden proaktivt!

Är du trött på okontrollerat tryck på era telefoner? Känns det överväldigande och omotiverande för dina agenter att ta emot samma typ av ärenden hela tiden, och känns det som att det borde gå att bli av med en majoritet av dessa vanligaste ärenden?

9
maj

Frukost Sundsvall: Hantera era ärenden proaktivt!

Är du trött på okontrollerat tryck på era telefoner? Känns det överväldigande och omotiverande för dina agenter att ta emot samma typ av ärenden hela tiden, och känns det som att det borde gå att bli av med en majoritet av dessa vanligaste ärenden?

14
maj

Utbildning Malmö: Work Force Management/bemanningsplanering i praktiken, 2 dagar

Workforce Management, WFM, handlar om att balansera bemanningen på ett bra sätt för att uppnå ett effektivt kundmöte samtidigt som att våra medarbetare bör ha en bra vardag med minimal stress. Små förändringar i arbetet kan leda till stor påverkan i vardagen för både kunder och medarbetare. Denna utbildning har fokus på att öka din kunskap och förståelse inom bemanningsplanering både ur ett vidare perspektiv för att förstå helheten, men också för att få kunskap om i vilka detaljer du ska agera för att skapa skillnad.

16
maj

Frukost Malmö: Hantera era ärenden proaktivt!

Är du trött på okontrollerat tryck på era telefoner? Känns det överväldigande och omotiverande för dina agenter att ta emot samma typ av ärenden hela tiden, och känns det som att det borde gå att bli av med en majoritet av dessa vanligaste ärenden?

17
maj

Frukost Stockholm: Hantera era ärenden proaktivt!

Är du trött på okontrollerat tryck på era telefoner? Känns det överväldigande och omotiverande för dina agenter att ta emot samma typ av ärenden hela tiden, och känns det som att det borde gå att bli av med en majoritet av dessa vanligaste ärenden?