29
maj

Framgångsfaktorer för GenAI chatbot - Kontakta nätverksträff kundservice

Kontakta välkomnar till nätverksträff för dig som arbetar som chef eller ansvarig för kundkommunikation i en kundservice. I nätverksträffen deltar personer som arbetar i liknande roller som du och som har liknande utmaningar i sin vardag. I nätverket lyfter vi ämnen som är nya och aktuella i syfte att inspirera och utveckla.

Tema 29 maj – Framgångsfaktorer för en GenAI chatbot


Under det senaste året har en AI-hysteri med ChatGPT i spetsen lett till att många företag har fått upp ögonen för generativ AI. Men hur använder vi generativ AI på bästa sätt när det kommer till kundservice och mer specifikt chatbots? Och vilka fallgropar bör vi hålla koll på?


Detta och mycket mer reder vi ut i nätverksträffen: Framgångsfaktorer för en GenAI chatbot.


För vem?

  • Du som är chef eller ansvarig inom kundkommunikation och strävar efter att ligga steget före.
  • Du som är intresserad av att lära dig hur andra företag framgångsrikt har implementerat AI chatbots, och hur de säkerställt att automatisering inte sker på bekostnad av kundupplevelsen.
  • Du som är nyfiken på generativ AI men osäker på hur du ska hantera alla nya utmaningar och möjligheter som teknologin för med sig.

  

Vad kan du förvänta dig?

En crash course i AI Chatbots: Vi tittar tillbaka var vi började, var vi är nu, och de spännande möjligheter (och utmaningar!) som ligger framför oss.


Inspirerande kundcase: Få inspiration och möjlighet att ställa frågor till några som redan har genomfört ett framgångsrikt chatbotprojekt med fokus på utmaningar, lärdomar och resultat.


Praktisk vägledning: Få hjälp med hur du identifierar de processer eller ärenden som bäst lämpar sig för automatisering med AI.


Checklista för att komma i gång: Få en konkret checklista på hur du förbereder din organisation för ett lyckat GenAI-projekt.


Nätverksträffen arrangeras tillsammans med kundserviceexperten Gustav Elveros från AI-bolaget Ebbot. Gustav har mångårig erfarenhet av hur man framgångsrikt implementerar chatbotar i kundserviceorganisationer.

 

Vi ser fram emot en inspirerande och givande dag tillsammans med dig. Missa inte denna unika möjlighet att få insikter, knyta värdefulla kontakter och inspiration hur ni kan använda GenAI-chatbots för att ta er kundservice till nästa nivå.

 

Välkommen!

 

Praktiska detaljer:

Datum:

29 maj 2024

Tid:

13.00 – 15.30

Plats:


Kontaktas kontor, c/o iOffice, Kungsgatan 60 1 tr, 111 22 Stockholm

Kostnad:

Kostnadsfritt och endast för Kontaktas medlemmar med egen kundserviceverksamhet. Max 2 personer från varje medlemsbolag.

(Vid avbokning senare än 48 timmar debiteras 1 000 SEK för att täcka Kontaktas omkostnader.)

Anmälan:

Klicka här

Kontakt:

Madeleine von Krusenstierna, info@kontakta.se alt 073 954 68 03