6
okt

Kontakta Customer Service Week webinar: Självledarskap för motivation och wow i kundmötet!

“There’s life, and then there’s living.” En textrad från Tones and I och en klockren beskrivning av två helt olika sätt att leva.

Att gå till jobbet, ta samtal, stänga ärenden och få ihop schemat - det är life.
Att hitta motivationen, närvaron och meningen i det du gör - det är living.

För att skapa fler wow-moment i kundmötet och känna mer energi själv så behöver vi ibland stanna upp, hämta ny kraft och kliva ur autopiloten. För så länge vi själva är på autopilot, blir det svårt att vara närvarande i kundmötet och utan närvaro, inget wow.

Men hur gör man det i vardagen då?
Hur håller man motivationen uppe, inte bara i början av veckan utan hela vägen till fredag kl. 17:00? Hur ger man wowservice även när det är stressigt, kunden är krånglig och man själv har sovit dåligt?

Välkommen till ett kort men kraftfullt webinar om självledarskap - både det som syns på utsidan, och det som händer på insidan. Om att ta ansvar för sin energi, sitt mindset och sin motivation för att kunna ge vidare till andra.

Du får med dig: 

- Inspiration till hur du håller motivationen levande även när det tar emot
- Vad de som representerar best practice på kundservice gör för att hålla engagemanget uppe
- Reflektioner som hjälper dig gå från autopilot till närvaro i kundmötet


Och inte minst en påminnelse om att du är viktigare än du tror. Inte bara för kunden utan för hela företaget som du jobbar på. Att vara ett serviceproffs handlar inte om att vara perfekt, det handlar om att vara levande.

Du möter Emilie Loman, service-expert! 

Varmt välkommen!


Praktiska detaljer:

Datum:

6 oktober

Tid:

08.30 – 09.00

Plats:

Digitalt, länk skickas inför premiären till anmälda

Kostnad:

Kostnadsfritt

Villkor:

Webinaret är förinspelat och eventuella frågor kan adresseras till Kontakta

Anmälan:

Klicka här! 

Kontakt:

info@kontakta.se