Sortera

Ort
  • Alla
  • Digitalt
  • Stockholm
  • Malmö
Evenemang
  • Alla
  • Webinar
  • Webbinarium
  • Nätverk HR
  • Nätverk Chef
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • Nätverk WFM
  • Medlemsdag
  • Nätverk Klagomålsansvarig
  • Utbildning
Målgrupp
  • Alla
  • Chef
  • Medlemmar
  • HR
  • Chefer, Operativa chefer
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • WFM
  • Klagomålsansvarig
  • Medarbetare
7
sep

Kontakta Nätverk för HR - Del 2 2022!

Välkommen till årets andra och höstens första nätverksträff för dig som arbetar inom HR eller motsvarande inom kundservice eller försäljning via telefon. Här träffar du personer med liknande utmaningar du har i din vardag och vid varje träff diskuterar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!

7
sep

Kontakta Nätverk för kundservicechefer - Del 2 2022!

Välkommen till årets andra och höstens första nätverksträff för dig som arbetar som kundservicechef eller motsvarande befattning inom kundservice. Här träffar du personer med liknande utmaningar du har i din vardag och vid varje träff diskuterar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!

14
sep

Kontakta Nätverk för Teamledare/Gruppchefer - Del 2 2022!

Välkommen till årets andra och höstens första nätverksträff för dig som arbetar som teamledare, gruppchef eller motsvarande befattning inom kundservice eller försäljning via telefon. Här träffar du personer med liknande utmaningar du har i din vardag och vid varje träff diskuterar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!

14
sep

Kontakta Nätverksträff 2 för WFM 2022!

Välkommen till årets andra och höstens första nätverksträff för dig som arbetar med WFM frågor. Här träffar du personer med liknande utmaningar du har i din vardag och vid varje träff diskuterar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!

21
sep

Kontaktas medlemsdag

Vi välkomnar till vår mycket populära medlemsdag, som främst erbjuder kunskap och information, men också inspiration och samverkan. Vi har paketerat information om lagstiftning och regelverk på den svenska marknaden du måste ha koll på! Alla nya medlemmar ska delta sitt första medlemsår med en deltagare från varje site/ort och vidare minst vart 5:e år.

22
sep

Kontakta Nätverk för Kvalitets-/klagomålsansvarig - Del 2 2022!

Välkommen till årets andra och höstens första nätverksträff för dig som arbetar med kvalitet och/eller klagomålshantering inom kundservice eller försäljning via telefon. Här träffar du personer med liknande utmaningar du har i din vardag och vid varje träff diskuterar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!

28
sep

KontaktAkademin: Certifiera dig som kundkommunikatör!

Kundkommunikation är navet i alla verksamheter och för att få behålla kunder behöver man idag leverera bra service i varje kundmöte. Hemligheten bakom riktigt professionell service är att bli en riktigt bra kundkommunikatör. Därför har Kontakta tagit fram Sveriges första certifieringsutbildning för kundkommunikatörer!

5
okt

KontaktAkademin: Kommunicera i mejl och chatt så att mottagaren läser och förstår!

En lärorik utbildning med fokus på skriftlig kommunikation. Allt oftare väljer kunder att kontakta företag via mejl, chatt, sociala medier eller någon annan skriftlig kommunikationskanal. Samtidigt ökar kundernas krav på ett personligt bemötande, och kan därför inte förlita oss på färdiga mallar med svar. Så frågan kvarstår: hur skapar vi en wow-känsla i skrift?

13
okt

Kontakta Nätverk för kundservicechefer SYD - Del 2 2022!

Välkommen till årets andra och sista nätverksträff för dig som arbetar som kundservicechef eller motsvarande befattning inom kundservice. Här träffar du personer med liknande utmaningar du har i din vardag och vid varje träff diskuterar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!

19
okt

KontaktAkademin: CX för kundservicechefer!

Har du som kundservicechef någon gång funderat på hur du med små medel kan förändra kundupplevelsen inom kundservice för att just ditt företag ska bli mer attraktivt? Vi har märkt att detta är en fråga som många företag bekymrar sig över. Det är därför kanske inte konstigt att ledare pratar om att kundupplevelse, eller CX (Customer Experience), är den viktigaste konkurrensfördelen och att själva tjänsten eller produkten har blivit en ren hygienfaktor.

9
nov

Kontakta Nätverk för Kvalitets-/klagomålsansvarig - Del 3 2022!

Välkommen till årets och höstens sista nätverksträff för dig som arbetar med kvalitet och/eller klagomålshantering inom kundservice eller försäljning via telefon. Här träffar du personer med liknande utmaningar du har i din vardag och vid varje träff diskuterar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!

23
nov

Kontakta Nätverk för kundservicechefer - Del 3 2022!

Välkommen till årets och höstens sista nätverksträff för dig som arbetar som kundservicechef eller motsvarande befattning inom kundservice. Här träffar du personer med liknande utmaningar du har i din vardag och vid varje träff diskuterar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!

23
nov

Kontakta Nätverk för Teamledare/Gruppchefer - Del 3 2022!

Välkommen till årets och höstens sista nätverksträff för dig som arbetar som teamledare, gruppchef eller motsvarande befattning inom kundservice eller försäljning via telefon. Här träffar du personer med liknande utmaningar du har i din vardag och vid varje träff diskuterar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!

30
nov

Kontakta Nätverksträff 3 för WFM 2022!

Välkommen till årets och höstens sista nätverksträff för dig som arbetar med WFM frågor. Här träffar du personer med liknande utmaningar du har i din vardag och vid varje träff diskuterar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!

30
nov

Kontakta Nätverk för HR - Del 3 2022!

Välkommen till årets och höstens sista nätverksträff för dig som arbetar inom HR eller motsvarande inom kundservice eller försäljning via telefon. Här träffar du personer med liknande utmaningar du har i din vardag och vid varje träff diskuterar vi nya områden som syftar till att inspirera och utveckla!