sep
Kontakta Energy - Nätverksträff för energibranschen den 9 september
Kontakta välkomnar till ett nytt kompetensnätverk för chefer och ledare inom energibranschen!
Kontakta välkomnar till ett nytt kompetensnätverk för chefer och ledare inom energibranschen!
Vi välkomnar till vår mycket populära medlemsdag! Under denna viktiga dag erbjuder vi främst kunskap och information, men också stor inspiration och samverkan. Vi har paketerat information om lagstiftning och regelverk på den svenska marknaden som du måste ha koll på! Du får en bra bild av Kontakta, vår verksamhet och vår samverkan med medlemmar och marknaden. Alla nya medlemmar ska delta under sitt första medlemsår med en deltagare från varje site/ort och vidare minst vart 5:e år.
En ettårig utbildning för dig som arbetar som kundservicechef och som vill ta nästa steg i din utveckling. Utbildningen omfattar samtliga områden och delar i en kundservice, vilket ger en djupare förståelse för uppdraget och bredare kompetens. Som certifierad kundservicechef kommer du att ha ett helhetsperspektiv på service management och CX, och kunna ta rollen som nyckelperson i arbetet mot en kundcentrerad verksamhet och organisation.
Kontakta välkomnar till vårt kompetensnätverk för chefer och ledare inom kundservice och telefonförsäljning! Vi kommer informera om ett par områden du behöver ha koll på under 2025, vad du behöver veta om AI Act kopplat till kundservice samt hur du ska tänka kring övergripande AI-relaterade frågor i er verksamhet!
Kontakta välkomnar till vårt kompetensnätverk för chefer och ledare inom kundservice och telefonförsäljning! Vi kommer informera om ett par områden du behöver ha koll på under 2025, vad du behöver veta om AI Act kopplat till kundservice samt hur du ska tänka kring övergripande AI-relaterade frågor i er verksamhet! Men vi vill också fira Customer Service Week med er!
Kontakta välkomnar till vårt kompetensnätverk för chefer och ledare inom kundservice och telefonförsäljning! Vi kommer informera om ett par områden du behöver ha koll på under 2025, vad du behöver veta om AI Act kopplat till kundservice samt hur du ska tänka kring övergripande AI-relaterade frågor i er verksamhet!
Kontakta välkomnar till vårt kompetensnätverk för dig som arbetar med WFM och bemanningsplanering inom kundservice och kontaktcenter! I våra nätverksträffar blandar vi kunskap med aktivt nätverkande – för inspiration och utveckling!
En service- och kommunikationsutbildning som ger dig tekniker för att skapa professionella kundmöten, både i tal och i skrift. I denna utbildning har vi paketerat det du behöver för att imponera på era kunder i varje kundmöte och göra dem till ambassadörer för ert varumärke. Bemötande, kommunikation och service är ett hantverk – så här fyller vi på din verktygslåda med fler verktyg och metoder som du kan använda i olika situationer.
Satsa 2 dagar och spara in veckor på bemanningsplaneringen! Workforce Management (WFM) handlar om att balansera bemanningen på ett sätt som möjliggör effektiva kundmöten, samtidigt som medarbetarna får en hållbar vardag med minimal stress. Denna utbildning ökar din kunskap och förståelse för bemanningsplanering ur ett vidare perspektiv – både för att förstå helheten och för att få kunskap om de detaljer du behöver agera på för att kunna skapa verklig skillnad.
Kontaktadagen är Sveriges största konferens och mötesplats för dig som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Dagen som är ett måste om du vill ta del av det senaste och nätverka med kollegor!