Sortera

Ort
  • Alla
  • Stockholm
  • Digitalt
  • Webinar
  • Göteborg
  • Malmö
Evenemang
  • Alla
  • Nätverk chefer och ledare
  • Webinar
  • Customer Service Week
  • Nätverk WFM
  • Utbildning
  • Utbildning
  • Medlemsdag
  • Kontaktadagen
Målgrupp
  • Alla
  • Chef
  • Chefer, Operativa chefer
  • Medarbetare
  • Kundservicechef
  • Teamledare
  • WFM
  • Medlemmar
  • Försäljning/Marknad
  • HR
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • Top Management
  • VD/Ägare
1
okt

Kontakta nätverksträff för ledare - STOCKHOLM: AI Act och AI-strategi

Kontakta välkomnar till vårt kompetensnätverk för chefer och ledare inom kundservice och telefonförsäljning! Vi kommer informera om ett par områden du behöver ha koll på under 2025, vad du behöver veta om AI Act kopplat till kundservice samt hur du ska tänka kring övergripande AI-relaterade frågor i er verksamhet!

3
okt

Kontakta webinar: Så bygger du förtroende för AI i kontaktcentret

Alla pratar AI och många har provat. De utlovade eller önskade resultaten har för många inte helt infunnit sig. Bristande teknik, svårmanövrerade processer och missnöjda kunder. Så vad ska man tänka på för att lyckas? I detta webinarie får du praktiska tips från företag som verkligen har lyckats.

8
okt

Kontakta Customer Service Week webinar: Lagom empati i kundmötet!

Kundens positiva upplevelse av kundmötet är oerhört viktigt för den långsiktiga kundrelationen. Empati är dock något som personer kan värdera olika. Empati har också två sidor, en negativ och en positiv. I det här webinaret får du tips och inspiration till hur man utvecklar ”lagom” empati i kundmötet, som gynnar medarbetarnas välmående och hög kundnöjdhet.

8
okt

Kontakta nätverksträff för ledare - GÖTEBORG: AI Act och AI-strategi

Kontakta välkomnar till vårt kompetensnätverk för chefer och ledare inom kundservice och telefonförsäljning! Vi kommer informera om ett par områden du behöver ha koll på under 2025, vad du behöver veta om AI Act kopplat till kundservice samt hur du ska tänka kring övergripande AI-relaterade frågor i er verksamhet! Men vi vill också fira Customer Service Week med er!

16
okt

Kontakta nätverksträff för ledare - MALMÖ: AI Act och AI-strategi

Kontakta välkomnar till vårt kompetensnätverk för chefer och ledare inom kundservice och telefonförsäljning! Vi kommer informera om ett par områden du behöver ha koll på under 2025, vad du behöver veta om AI Act kopplat till kundservice samt hur du ska tänka kring övergripande AI-relaterade frågor i er verksamhet!

13
nov

KontaktAkademin Stockholm: Kommunicera professionellt i kundservice!

En service- och kommunikationsutbildning som ger dig tekniker för att skapa professionella kundmöten, både i tal och i skrift. I denna utbildning har vi paketerat det du behöver för att imponera på era kunder i varje kundmöte och göra dem till ambassadörer för ert varumärke. Bemötande, kommunikation och service är ett hantverk – så här fyller vi på din verktygslåda med fler verktyg och metoder som du kan använda i olika situationer.

19
nov

KontaktAkademin Stockholm: Certifierad Workforce Manager/bemanningsplanerare, 2 dagar

Satsa 2 dagar och spara in veckor på bemanningsplaneringen! Workforce Management (WFM) handlar om att balansera bemanningen på ett sätt som möjliggör effektiva kundmöten, samtidigt som medarbetarna får en hållbar vardag med minimal stress. Denna utbildning ökar din kunskap och förståelse för bemanningsplanering ur ett vidare perspektiv – både för att förstå helheten och för att få kunskap om de detaljer du behöver agera på för att kunna skapa verklig skillnad.

4
feb

Kontaktas medlemsdag - Stockholm

Vi välkomnar till vår mycket populära medlemsdag! Under denna viktiga dag erbjuder vi främst kunskap och information, men också stor inspiration och samverkan. Vi har paketerat information om lagstiftning och regelverk på den svenska marknaden som du måste ha koll på! Du får en bra bild av Kontakta, vår verksamhet och vår samverkan med medlemmar och marknaden. Alla nya medlemmar ska delta under sitt första medlemsår med en deltagare från varje site/ort och vidare minst vart 5:e år.

21
maj

Kontaktadagen 21 maj 2026

Kontaktadagen är Sveriges största konferens och mötesplats för dig som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Dagen som är ett måste om du vill ta del av det senaste och nätverka med kollegor!