Sortera

Ort
  • Alla
  • Stockholm
Evenemang
  • Alla
  • Kontaktadagen
  • Nätverk kundservice
  • Medlemsdag
  • KontaktAkademin kundservice
Målgrupp
  • Alla
  • Chef
  • Försäljning/Marknad
  • HR
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • Teamledare
  • Top Management
  • VD/Ägare
  • WFM
  • Medlemmar
  • Klagomålsansvarig
  • Medarbetare
23
maj

Kontaktadagen 23 maj 2024

Kontaktadagen är Sveriges största konferens och mötesplats för dig som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Dagen som är ett måste om du vill ta del av det senaste och nätverka med kollegor!

29
maj

Framgångsfaktorer för GenAI chatbot - Kontakta nätverksträff kundservice

Kontakta välkomnar till nätverksträff för dig som arbetar som chef eller ansvarig för kundkommunikation i en kundservice. I nätverksträffen deltar personer som arbetar i liknande roller som du och som har liknande utmaningar i sin vardag. I nätverket lyfter vi ämnen som är nya och aktuella i syfte att inspirera och utveckla.

18
sep

Kontaktas medlemsdag Stockholm

Vi välkomnar till vår mycket populära medlemsdag. Denna viktiga dag erbjuder vi främst kunskap och information, men också stor inspiration och samverkan. Vi har paketerat information om lagstiftning och regelverk på den svenska marknaden som du måste ha koll på! Du får en bra bild över Kontakta, vår verksamhet och vår samverkan med medlemmar och marknaden. Alla nya medlemmar ska delta sitt första medlemsår med en deltagare från varje site/ort och vidare minst vart 5:e år.

22
okt

KontaktAkademin Stockholm: Kommunicera professionellt i tal och skrift!

En kommunikationsutbildning som ger dig tekniker för att skapa professionella kundmöten, både i telefon och i skrift. I denna utbildning har vi paketerat det du behöver för att imponera på era kunder i varje kundmöte och göra dem till ambassadörer för ert varumärke. Kommunikation och service är ett hantverk och i denna utbildning fyller vi på din verktygslåda med olika metoder och verktyg du kan använda i olika situationer.