Sortera

Ort
  • Alla
  • Göteborg
  • Stockholm
  • Webinar
  • Digitalt
Evenemang
  • Alla
  • Nätverk WFM
  • Nätverk Kundservicechef
  • Frukostmöte
  • Webinar
  • KontaktAkademin kundservice
  • KontaktAkademin ledarutbildning
  • Utbildning
  • Nätverk Chef
  • Utbildning
  • Årsmöte
  • Kontaktadagen
Målgrupp
  • Alla
  • WFM
  • Chefer, Operativa chefer
  • Chef
  • Kundservicechef
  • Teamledare
  • VD/Ägare
  • Klagomålsansvarig
  • Medarbetare
  • Medlemmar
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • Top Management
  • Försäljning/Marknad
  • HR
2
okt

Fira exceptionell kundservice under Customer Service Week!

Den 2-6 oktober är det dags att hylla hjältarna bakom ditt företags framgång - dina kundservicemedarbetare! Customer Service Week är en årlig händelse som ger oss möjlighet att reflektera över de fantastiska insatser som dessa dedikerade individer gör varje dag. Det är en tid att uppmuntra, stärka och tacka dem för deras hårda arbete och engagemang!

5
okt

Kontakta Nätverk - Digitalt: Kundservicechef: CXM - Konsten att kontinuerligt leverera rätt upplevelse!

Customer Experience Management (CXM) fokuserar på att den emotionella upplevelsen i hela kundresan och är nyckeln till kundernas hjärtan. Idag är detta en av de främsta framgångsfaktorerna där organisationer måste möta och överträffa kundernas förväntningar för att inte tappa i konkurrenskraft. På föreläsningen och i diskussionsgrupper går vi igenom olika verktyg för att utveckla organisationens tvärfunktionella arbetssätt inom CX samt bidra till att skapa en kundcentrerad kultur.

24
okt

KontaktAkademin: Så Leder du Generation Z!

Den första generationen som är födda med mobiltelefonen i handen. Nästan all kommunikation sker i text och mailväxling anses ta för lång tid. Många har också starka humanitära, ideella och ekonomiska värderingar samt ser på auktoritet på nya sätt. Lär dig mer om de värderingar Generation Z har och hur du som ledare kan motivera dem.

7
nov

Kontakta Nätverk Kundservicechef: CXM fördjupning - design av kundupplevelsen

Customer Experience Management (CXM) fokuserar på att den emotionella upplevelsen i hela kundresan och är nyckeln till kundernas hjärtan. Idag är detta en av de främsta framgångsfaktorerna där organisationer måste möta och överträffa kundernas förväntningar för att inte tappa i konkurrenskraft. Denna föreläsning är en fördjupning där vi pratar mer om kartläggning av kundresan och design av kundupplevelsen.

9
nov

KontaktAkademin: Kommunikation, feedback & självkänsla – En dag för dig och ditt ledarskap!

Ledarskap handlar om att få alla medarbetare att med beslutsamhet och entusiasm sträva mot samma mål. Ledare blir du genom ditt sätt att vara och hur du påverkar andra. Ditt ledarskap formas och utvecklas hela tiden och du behöver därför ständigt fylla på med ny kunskap, inspiration och nya verktyg.

10
nov

Kontakta webinar: I en värld av tyckande levererar Nyckeltalsinstitutet fakta som skapar framgångsrika arbetsgivare!

I och med den unika storleken på databasen och att Nyckeltalsinstitutet har samlat flera branscher under samma tak har Nyckeltalsinstitutets databas blivit en oas för HR och ledning när det gäller kunskap om rådande nivåer på tex personalomsättning, friskvårdsbidragets storlek, interna karriärmöjligheter, jämställdhet och inkludering, frisktal, anställningsvillkor och mycket mer.

15
nov

KontaktAkademin: Optimera din verksamhet med effektiv bemanningsplanering

Är du en kundservicechef som vill ta din verksamhet till nästa nivå? Då är det dags att bekanta dig med en värdefull resurs – Workforce Management (WFM) och bemanningsplanering. Bemanningsplanering kan låta som ett komplicerat begrepp, men det är faktiskt nyckeln till att maximera din kundtjänsts effektivitet, minska kostnader och öka kundnöjdheten.

21
nov

KontaktAkademin: Certifierad Workforce Manager/bemanningsplanerare (Stockholm), 2 dagar

Workforce Management, WFM, handlar om att balansera bemanningen på ett bra sätt för att uppnå effektiva kundmöten samtidigt som våra medarbetare ska ha en bra vardag med minimal stress. Denna utbildning ökar din kunskap och förståelse inom bemanningsplanering ur ett vidare perspektiv, dels för att förstå helheten, men också för att få kunskap om de detaljer du ska agera på för att skapa skillnad.

28
nov

KontaktAkademin Stockholm: Kommunicera effektivt i telefon med wowkänsla!

Välkommen på en lärorik utbildning där vi fördjupar oss i kommunikation över telefon. Idag när många kunder är bekväma med teknik, kan de flesta söka svar på enkla frågor själva. När en kund då vänder sig till kundservice förväntar sig kunden att få hjälp med alltmer komplicerade frågor samtidigt som de förväntar sig en hög grad av service. Detta ställer högre krav på dig som kundservicemedarbetare. Du behöver kunna ge kunden hjälp med alltmer komplicerade frågor och kommunicera på ett tydligt och enkelt sätt.

5
dec

KontaktAkademin Stockholm: Kommunicera i mejl och chatt med wowkänsla!

Välkommen på en givande och viktig utbildning där vi fokuserar på skriftlig kommunikation. Idag är flödet av mail och skriftlig, digital information enormt. Det ställer höga krav på dig som skriver att fånga mottagarens intresse och skriva på ett förståeligt och tydligt sätt. Varje kommunikation behöver vara unik och personlig och vi kan inte längre förlita oss på färdiga mallar.

23
maj

Kontaktadagen 23 maj 2024

Kontaktadagen är Sveriges största konferens och mötesplats för dig som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Dagen som är ett måste om du vill ta del av det senaste och nätverka med kollegor!