okt
Kontakta nätverksträff WFM: Så utvecklar du en modern WFM-strategi
Kontakta välkomnar till vårt kompetensnätverk för dig som arbetar med WFM och bemanningsplanering inom kundservice och kontaktcenter! I våra nätverksträffar blandar vi kunskap med aktivt nätverkande – för inspiration och utveckling!
Så utvecklar du en modern WFM-strategi
Kundservice är hjärtat i verksamheten för att skapa bra kundupplevelser. Många företag och organisationer förlitar sig trots det fortfarande på föråldrade processer för bemanning och personalhantering (WFM) i sin kundservice.
En väl fungerande kundservice måste ligga steget före och klara av att hantera snabba förändringar. Utan möjligheten att skala upp och ned effektivt riskerar kundservice att överbelasta servicepersonalen, driva upp kostnaderna med överbemanning eller skapa frustration hos kunder genom lägre servicekvalitet.
Calabrio föreläser och ger dig konkreta tips och verktyg för att du ska kunna utveckla en modern och funktionell WFM-strategi.
600 sekunder – nätverkande och tänk tillsammans!
Under en avslutande timme nätverkar vi på djupet. Du tar med dig en fråga som är högst på din dagordning och som du känner att du vill diskutera med proffsiga verksamhetskollegor. Indelning i grupper och alla får minst 600 sekunder med fullt fokus på sin egen frågeställning!
Varmt välkommen!
Sara Lawett & Tina Wahlroth, Kontakta
Praktiska detaljer:
Datum: | 23 oktober |
Tid: | 09:00-11:30 med inledande frukost från kl. 08:30 |
Plats: | Kungsgatan 60 (iOffice), 111 22 Stockholm |
Anmälan: | Klicka här! |
Kostnad: | Kostnadsfritt. |
Villkor: | Endast för Kontaktas medlemmar eller vid särskild inbjudan. |
Frågor: | Hör av dig till oss på info@kontakta.se |