okt
Kontakta Customer Service Week webinar: Mer glädje för medarbetaren, bättre upplevelse för kunden!
När tekniken används rätt kan den bli bästa kollegan i kundmötet – en superkraft – som kan ta kundservicemedarbetare från stress till succé och göra jobbet både roligare och smartare!
Rätt digitala verktyg kan ta bort det monotona, frigöra tid och ge energi till att skapa värdefulla kundmöten. Resultatet? Gladare medarbetare, nöjdare kunder och starkare lojalitet på båda sidor.
Vi pratar om hur man hittar balansen mellan teknik och människa – där AI och smarta system stöttar istället för att styra, och där medarbetarna får mer utrymme för det som bara människor kan: empati, engagemang och relationsbyggande.
I det här webinaret får du inspiration och exempel på hur teknik kan:
- Göra jobbet roligare och mer motiverande för kundservicemedarbetare
- Skapa smidigare processer som sparar tid och minskar frustration
- Stärka kundupplevelsen genom snabbare, mer träffsäkra lösningar
- Skräddarsy utbildningar, coachning och rollspel med hjälp av AI – för att träna precis det som medarbetarna behöver i sina kundmöten
Du möter Tina Wahlroth i samtal med Malin Gustafsson Kvarnström, ansvarig för försäljning på Transcom, som delar insikter och praktiska erfarenheter från arbetet med att skapa en servicekultur där tekniken är en möjliggörare – inte en bromskloss.
Praktiska detaljer: | |
Datum: | 7 oktober |
Tid: | 08.30 – 09.00 |
Plats: | Digitalt, länk skickas inför premiären till anmälda |
Kostnad: | Kostnadsfritt |
Villkor: | Webinaret är förinspelat och eventuella frågor kan adresseras till Kontakta |
Anmälan: | |
Kontakt: |