nov
Kontakta frukost Stockholm: Framtidens kundservicemedarbetare – engagemang, förmågor och välmående
Hur ser framtidens kundservice ut och vilka kompetenser avgör om vi lyckas? När kundernas förväntningar förändras snabbare än någonsin blir medarbetarnas engagemang, anpassningsförmåga och problemlösningsförmåga allt viktigare.
Under denna frukost samlar vi data, erfarenheter och konkreta exempel som hjälper dig gå från insikt till handling. Tillsammans med Brilliant Future och Euro Accident visar vi hur du kan bygga hållbara team, höja kvaliteten i kundmötet och ta vara på möjligheterna med ny teknik utan att tappa det mänskliga i interaktionen.
Vi går igenom bland annat:
- Vilka profiler och färdigheter som kommer att definiera morgondagens kundservicemedarbetare.
- Vad medarbetarundersökningar faktiskt berättar om vad teamledare och medarbetare behöver för att orka och trivas.
- Nycklarna till att hålla engagemanget levande och skapa en långsiktigt hållbar arbetsmiljö och vad vi kan lära av kundernas feedback.
- Hur vi möter kundernas växande förväntningar på service och bemötande i kombination med möjliggörande teknik som AI.
- Hur vi stärker yrkesstoltheten i kundservice och varför det märks i resultatet.
Ta del av inspiration och datainsikter från Joakim Ågren, Brilliant Future, samt konkreta vardagsexempel från Emma Lundgren, Euro Accident.
Välkommen till en morgon med nätverkande, nya perspektiv och handfasta verktyg för att utveckla både människor och resultat i kundservice.
Praktiska detaljer: | |
Datum: | 6 november |
Tid: | 08.30 – 10.00 med inledande frukostbuffé från 08.00 |
Plats: | Scandic Klara, Slöjdgatan 7, 111 57 Stockholm |
Kostnad: | Kostnadsfritt och öppet för alla |
Villkor: | Max 3 från varje företag eller verksamhet pga begränsat antal platser |
Anmälan: | |
Kontakt: |