24
apr

Kontakta frukost Stockholm: Så hittar du rätt AI-satsningar i din kundservice

I marknadsundersökningar kan vi läsa om att AI är ett område som kundserviceorganisation kommer göra fler och mer omfattande satsningar på under de kommande åren. Parallellt upplever många att AI mest känns som en ogenomtränglig djungel. AI kan vara smått och stort, enkelt och avancerat. AI kan användas både direkt mot kund, som stöd för medarbetarna och för analys. AI kommer många skepnader och lösningar – ja helt enkelt är det inte! I denna frukost vill vi guida er genom att bjuda på konkreta tips och rekommendationer som vi tror kan hjälpa er på resan.

Även om många företag avser att investera i AI är det svårt att veta i vilken ände man ska börja. Att satsa på felområde kan både påverka effekten och kundupplevelse. Riskerna i att gå fel kan därför vara stora.

Vår ambition är att konkret guida dig i hur du hittar och gör rätt AI-satsningar. Vi tar avstamp i insikter och resultat för att hjälpa er att hitta rätt områden, pratar om hur ni kan arbeta hypotesbaserat och delar en omvärldsspaning kring vilken AI som marknaden erbjuder.

Vi kommer fokusera på:

  • Så identifierar du rätt användningsområden för AI i er organisation
  • Så kan ni arbeta hypotesdrivet för att verifiera era idéer
  • Vikten av omvärldsanalys
  • Så identifierar du vilken typ av teknik som passar för ditt behov och verksamhet.
  • Så tänker du kring upphandling

Vi kastar även in en extra dos spänning med en glimt av framtiden och tar tempen på vad som är på gång inom plattformar som GPT, Teams Telefoni, Co-pilot och andra teknologier för kundmöten. Vi utforskar de senaste trenderna och framtidsscenarierna för att hålla dig uppdaterad och inspirerad när det gäller den spännande utvecklingen inom dessa områden.

Praktiska detaljer:

Datum:

24 april

Tid:

08:30 - 09:30, med inledande frukost från 08.00

Plats:

Kontaktas kontor, c/o iOficce,Kungsgatan 60, 111 22 Stockholm

Kostnad:

Kostnadsfritt och öppet för alla
(Vid avbokning senare än 48 timmar debiteras 500 SEK för att täcka Kontaktas omkostnader.)

Anmälan:

Klicka här

Kontakt:

Madeleine von Krusenstierna, info@kontakta.se alt 073 954 68 03