okt
Kontakta webinar: Så bygger du förtroende för AI i kontaktcentret
Alla pratar AI och många har provat. De utlovade eller önskade resultaten har för många inte helt infunnit sig. Bristande teknik, svårmanövrerade processer och missnöjda kunder. Så vad ska man tänka på för att lyckas? I detta webinarie får du praktiska tips från företag som verkligen har lyckats.
För många organisationer har potentialen med AI i kontaktcentret ännu inte uppnåtts fullt ut. Dels har det funnits brister i tekniken eller så har tekniken varit svår att använda på ett tillfredställande sätt. Men vi har också sett att kunder inte uppskattar olika typer av AI-lösningar och i vissa fall till och med tackar nej till kundkontakter baserade på AI.
Samtidigt är potentialen enorm och AI kan bidra till både högre kundnöjdhet och starkare affärsresultat. Nyckeln är gediget och långsiktigt kvalitetsarbete för att bygga förtroende hos både kunder och medarbetare.
I detta webinar får du ta del av:
- Hur du bygger kundernas tillit till AI med konkreta exempel från företag som lyckats.
- Varför ”a human in the loop” är avgörande och hur man arbetar aktivt och löpande med kvalitetsarbete.
- Vilka resultat som kan uppnås när AI-satsningar görs rätt.
- Insikter från en rapport från Forrester om de ekonomiska möjligheterna med generativ AI och AI-agenter.
Du möter Tina Wahlroth från Kontakta och Olle Bauer från Talkdesk, som delar med sig av erfarenheter, praktiska tips och lärdomar från företag som redan har lyckats med sina AI-satsningar.
Praktiska detaljer: | |
Datum: | 3 oktober |
Tid: | 08.30 – 09.00 |
Plats: | Digitalt, länk skickas inför premiären till anmälda |
Kostnad: | Kostnadsfritt |
Villkor: | Webinaret är förinspelat och eventuella frågor kan adresseras till Kontakta |
Anmälan: | |
Kontakt: |