Kontaktadagen

Kontaktadagen är året största event för dig som arbetar med kundrelationer via telefon och digitala kanaler!

Kontaktadagen 23 maj 2019 Tema: Förtroende det framtida kapitalet!

Kontaktadagen är årets största konferens för dig som arbetar med kundmöten via telefon och digitala kanaler och vill skapa morgondagens kundupplevelser. Utöver en inspirerande dag med mingel bland kollegor avrundar vi dagen med GuldKontaktgalan där vi korar Sveriges bästa kundservice, telefonsälj och växel!

3Kontaktadagen arrangeras 23 maj 2019 på Münchenbryggeriet i Stockholm och är Sveriges största evenemang för alla som arbetar med kundrelationer på distans, i telefon och digitala kanaler. Kontaktadagen är en endagskonferens med fokus på framtidens kundmöten och vill du känna den härliga Kontaktadagskänslan, se filmen här bredvid!

Kontaktadagen 2019 kommer att ha fokus på Förtroende som det framtida kapitalet. Marknaden har på några få år förändrats dramatiskt. Dagens konsumenter är pålästa, ställer enorma krav på service och försäljning, digitaliseringen erbjuder mängder av möjligheter för kommunikation och självbetjäning, regleringar av marknader ökar i form av nationell lagstiftning, EU-regleringar och internationella överenskommelser. Morgondagens kundkommunikation kommer inte att se ut som idag och du måste försäkra dig om att du har konsumenters och kunders förtroende att få interagera med dem.

IMG_9271GuldKontaktgalan där vi utser de bästa!
GuldKontaktgalan avrundar Kontaktadagen 2019, ett hejdundrande evenemang och middag som avrundar den tävling där vi utser bästa bolag och medarbetar inom kategorierna växel, kundservice och telemarketing!
Klicka och se filmen!

Målsättning
Kontaktadagen är en årligen återkommande konferens och vi har nått vår målsättning är att Kontakta ska bli No1 som samlingsplats för alla som arbetar med kundservice och försäljning på distans! Positiva återkopplingar har ökat varje år och 2019 inbjuder vi återigen till det fantastiska Munchenbryggeriet, men en storslagen utsikt över Stockholm .

Du som deltar kan vara:
- VD och företagsledare
- Försäljnings- och Marknadschefer, CIO
- Ledare i call-/kontaktcenters eller telefonsäljbolag
- Kundservicechefer och Kundansvariga
- HR- och utbildningspersonal

Vi ser fram emot att träffa dig och välkommen med din anmälan! 

Tina Wahlroth
VD Kontakta
0735 66 55 22

Kontakta är Sveriges enda företrädare för kundservice och försäljning via telefon. Kontaktas arbete inom näringsliv, politik, myndigheter och media är i många fall avgörande för framtidens kundkommunikation på distans

Kontakta, en bransch- och intresseorganisation för företag och organisationer som arbetar med kundservice och försäljning på distans