• Om oss
  • Guider
  • Kalender
  • Nyheter
  • Trygg Kundkontakt
  • Medlemmar
Medlemskap Logga in
  • Kontaktadagen
  • GuldKontakt
  • Kontaktakademin
21
mar

Eons chatbot och talsvar får kunderna att välja självservice

AI-satsningen har minskat kundtjänstens manuella ärenden med omkring 15 procent. Här berättar Björn Tingelöf om hur Eon skapade sin framgångsrika chatbot och talsvarsfunktion.


https://telekomidag.se/e-ons-chatbot-och-talsvar-far-kunderna-att-valja-sjalvservice/

Kontakta är en bransch- och intresseorganisation för företag som arbetar med kundservice och försäljning via telefon, som en del av den egna organisationen eller som huvudsaklig verksamhet

Om oss
  • Kontakt
  • Styrelsen
  • Stadgar
  • GuldKontakt
  • Framgångsberättelser
  • Stolt kundkommunikatör!
  • ISO 18295
  • Personuppgiftspolicy
  • NDM
  • NIX-Telefon
  • NIX-Nämnden
  • Connect By School
  • Kontaktas nyhetsbrev - för dig som vill ha koll!
Kontakta oss
  • Kontakta
  • Kungsgatan 60, 1 tr (besöksadress)
  • 111 22 Stockholm
  • Kontaktpersoner
  • Besök och Karta
  • Om webbplatsen