okt
Kontakta Customer Service Week webinar: Så utvecklar du en säljkultur i kundservice!
Att leda en kundservice till att bli säljande kräver ett tydligt ledarskap, med ständigt fokus på sälj och ihärdighet! Agria har framgångsrikt utvecklat en säljande kultur i sin kundservice och personalen ser försäljning som en naturlig del av sitt uppdrag.
Agria har en struktur där kundcenter betraktas som en affärsdriven säljavdelning och där kundmöten präglas av respekt och resultatdriven kultur. För att upprätthålla detta betonar de vikten av engagemang, passion och trovärdighet för att skapa en naturlig försäljningskultur där alla medarbetare är aktivt involverade. Ledarna i kundservice arbetar systematiskt med motivation och belöning för att hålla säljkulturen vid liv, ett arbete som är kräver ihärdighet!
Anna Andersson och Claes Wenehult på Agria delar sina insikter och strategier för att engagera medarbetare och bygga en säljdynamik inom kundservice.
I det här webinaret får du ta del av:
- Hitta rätt personer vid rekrytering, som har ett högt driv och passion för verksamheten, i Agrias fall djur, samt passion och engagemang för att skapa meningsfulla kundrelationer.
- Rätt träningsprocess är nyckeln för en framgångsrik säljkultur där nya medarbetare snabbt får känna på företagets drivkraft och vision.
- Solid säljkultur som genomsyrar hela företaget. Att bli marknadsledande har krävt en dedikerad och systematisk strategi och ett ledarskap samt kultur formar framtidens kundrelationer genom att bygga långsiktigt och fokuserat.
Du möter Tina Wahlroth som samtalar med Anna Andersson, Försäljningschef & Chef Kundupplevelse och Claes Wenehult, Chef Kundcenter Agria Djurförsäkring.
Praktiska detaljer: | |
Datum: | 9 oktober |
Tid: | 08.30 – 09.00 |
Plats: | Digitalt, länk skickas inför premiären till anmälda |
Kostnad: | Kostnadsfritt |
Villkor: | Webinaret är förinspelat och eventuella frågor kan adresseras till Kontakta |
Anmälan: | |
Kontakt: |