4
maj

Kontakta Frukost Göteborg: Kundupplevelse i världsklass i den digitala världen!

Trycket på kundservice fortsätter att öka och känslan av att befinna sig i ”mittenläget” har aldrig varit så påtaglig. Kundservicen balanserar mellan interna och externa påtryckningar – kunderna kräver snabbare, enklare och mer personlig kundservice samtidigt som organisationen behöver nå sina budgetmål och effektivisera verksamheten.

Att leva upp till de höga förväntningarna är en utmaning i dagens föränderliga värld och en tydlig digitaliseringsstrategi är en avgörande faktor för att lyckas. På så sätt kan vi behålla kundnöjdheten och överträffa förväntningarna, vilket i sin tur bygger varumärke samt skapar lojalitet.


Välkommen att njuta av en god frukost och möt Rickard Janz från Puzzel, Joakim Ågren från Brilliant Future och Kontaktas Linda Moser i ett samtal där vi kommer att diskutera ämnet och ge er konkreta tips på hur ni kan arbeta effektivt med olika kontaktytor utan att tappa i kvalitet. Ni kommer också att få ta del av analyser av vad det är som driver en hög kundnöjdhet i flera kanaler. Sist men inte minst öppnar vi scenen för diskussion där ni får ställa era frågor och dela med er av utmaningar och lärdomar från era verksamheter.



Praktiska detaljer:

Datum:

4 maj

Tid:

08.30 – 09.30 med inledande frukost 08.00

Plats:

Jacy’z Hotel & Resort, Drakegatan 10, 412 50 Göteborg 

Anmälan:

Klicka här!


Vid frågor, kontakta Madeleine von Krusenstierna på info@kontakta.se alternativt 073 954 68 03.