25
jan

Kontakta frukost med nätverkande i Stockholm: Kundservice - en viktig del i företagens varumärkesbyggnad!

Calabrios årliga lägesrapport över kontaktcenter visar att ledare i kontaktcenter och konsumenter håller med varandra om att kontaktcenter är en viktig del i företagens varumärkesbyggnad.

Däremot finns det stora skillnader i hur konsumenter och ledare ser på kommunikationskanaler och hur bra kontaktcenter lever upp till förväntningarna.

Rapporten visar också på regionala skillnader, exempelvis att Nordiska kontaktcenter är starkare än övriga regioner på att jobba med ”mjuka” faktorer som stöd, coachning och utbildning och att det bidrar till att Nordiska kontaktcenter har en högre kundnöjdhet än övriga regioner.

Kontaktas Linda Moser diskuterar de viktigaste delarna av rapporten med Calabrios Magnus Geverts och därefter följer rundabordsamtal där du kommer att kunna utbyta erfarenheter och idéer med andra ledare inom kundservice.

Praktiska detaljer:

Datum:25 januari 2023
Tid:08:30-09:30 med inledande frukost från kl 08:00 
Plats:Calabrios kontor, Vasagatan 16, 111 20 Stockholm 
Anmälan:Klicka här! 
Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla. 


Vid frågor, kontakta Madeleine von Krusenstierna på  info@kontakta.se alternativt 073 954 68 03.