31
aug

Kontakta Frukost Stockholm - Chatbot & chatGPT - Kundnytta & orosmoln

Vi befinner oss mitt i en av de största tech-revolutionerna i modern tid. En revolution som mer eller mindre kommer påverka oss alla, både som medarbetare och som konsument.

Under de senaste åren har tekniken bakom chatbotar utvecklats enormt. Dessa tekniska framsteg innebär att det nu finns större möjligheter än någonsin att använda chatbotar för att ge effektiv kundservice - utan att för den delen tumma på kundnöjdheten.


Hello Ebbot har samlat ihop de viktigaste frågorna de fått från sina kunder det senaste halvåret och presenterar nu deras insikter i ett frukostseminarium. Frågor som kommer kasta ljus både på potentialen med AI inom kundservice, men också en hel del orosmoln.

 

Frågor som vi kommer att ta upp och prata om är följande: 

- Vilka fördelar kommer med chatGPT?

- Hur kan en chatbot öka kundnöjdheten?

- Hur använder vi tekniken på ett säkert sätt? 

- Hur vet vi att alla kunder får ett bemötande som återspeglar vårt bolags värdeord när man inte kan kontrollera svaren?

- Hur efterföljs GDPR?

Ett frukostseminarium som kommer erbjuda en hög dos inspiration, en stor del tänkvärdheter och mängder med lärdomar.


Praktiska detaljer:

Datum:Torsdag 31 aug 2023
Tid:08:30-09:30 med inledande frukost från kl 08:00
Plats:Scandic Clara, Slöjdgatan 7, Stockholm 
Anmälan:Klicka här!
Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla