19
apr

Kontakta webinar: AI chatbots – 4 do’s och don’ts!

Under det senaste året har en AI-hysteri med ChatGPT i spetsen lett till att många företag har fått upp ögonen för generativ AI. Men hur använder vi generativ AI på bästa sätt när det kommer till kundservice och mer specifikt chatbots? Och vilka fallgropar bör vi hålla koll på? I vårt kommande webinar kommer du att lära dig om just detta med fyra tydliga DO's och DON'Ts för hur du lyckas med en riktigt bra kundservice chatbot.

 

Att använda AI för att automatisera kundservice är inte direkt något nytt påfund. Men som många säkert kan känna igen sig i, har tekniken inte alltid levt upp till förväntningarna...

Sen kom ChatGPT och förändrade allt.

Nu vet vi hur en bra chatbot faktiskt kan vara. MEN! Även om generativ AI har underlättat byggandet av chatbots och förbättrat konversationsupplevelsen, så har det nu dykt upp  nya utmaningar och fallgropar.

I detta webinar kommer du att få lära dig om några vanliga fallgropar och framför allt hur du kan hantera dem. 


Webinaret är för dig som:

- Vill lära dig mer om hur generativ AI kan användas för att automatisera serviceprocesser.

- Funderar på att byta från traditionell chatbot till en som använder generativ AI.
-Söker värdefulla tips inför valet av rätt AI-leverantör.

Webinaret arrangeras tillsammans med kundserviceexperten Gustav Elveros från AI-bolaget Ebbot. Gustav har mångårig erfarenhet av hur man framgångsrikt implementerar chatbotar i kundserviceorganisationer.



Praktiska detaljer:

Datum:

19 april 2024

Tid:

08.30 – 09.00

Plats:

Digitalt, länk skickas dagen före premiären

Kostnad:

Kostnadsfritt

Villkor:Webinaret är förinspelat och eventuella frågor kan adresseras till Kontakta.

Anmälan:

Klicka här

Kontakt:

Madeleine von Krusenstierna, info@kontakta.se alt 073 954 68 03