7
okt

Kontakta webinar: GuldKontakt – Är ni bäst i Sverige på kundservice eller telefonsälj?

Många varumärken anser att de är Sverige-bäst på kundservice och telefonsälj, men hur bra är ni egentligen? Tävlingen GuldKontakt ger dig svaret. Där kan du vara med och tävla om Sveriges mest professionella bemötande!

Nu är det dags! GuldKontakt 2023 – Sveriges främsta pris för professionellt kundbemötande!

Vi välkomnar till ett webinar där vi berättar mer om GuldKontakt, Sveriges främsta pris för företag och varumärken som erbjuder professionellt kundbemötande vid telefonförsäljning, i sitt kontakt center och växel. GuldKontakt delas också ut till personer som erbjudit enastående kundkontakter via telefon och digitala kanaler. GuldKontakt är öppen för ALLA som vill tävla!

Tävlingen är helt oberoende, det behövs inget medlemskap eller dyra abonnemang.


Tävlingen bygger på AI-metoden ”från ljud till text” och genomförs med en specifik mätmetod. På så sätt är tävlingen helt objektiv och ger kundernas röst till de varumärken och personer som erbjuder allra bäst telefonförsäljning och kundservice.


I webinariet berättar vi på Kontakta mer om värdet av att delta i tävlingen, både för personal, ledare och varumärket. Vi informerar om hur tävlingen praktiskt går till och hur enkelt det är att vara med och tävla!


Du möter också vår mätpartner Voxo som kommer att berätta mer om hur tävlingen fungerar och hur vi kommer att gå till väga.


Tävlingens grundkategorier:

  • Bästa företag i helhet kundservice via telefon
  • Bästa företag i helhet telemarketing
  • Bästa kundservicemedarbetare telefon
  • Bästa telefonsäljare


Praktiska detaljer:

Datum:7 oktober 2022
Tid:08:30–09:00
Plats:Digitalt, länk skickas till dig som är anmäld.
Anmälan:Klicka här!
Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla 


Vid frågor vänder du dig till Annika Svenle, annika.svenle@kontakta.se alternativt 073 954 6803.


Välkommen!