17
mar

Kontakta webinar: Kompetensutveckling på kundservice kommer vara avgörande för företagens överlevnad!

Kundservice har under många år varit hårt ansatta med låga budgetar, otydligt ledarskap och hård press vilket har lett till att kompetensutveckling och utbildning inte har prioriterats.I och med den kompetensbrist vi står inför blir det allt viktigare att satsa på den personal man har, där kompetensutveckling är en av nycklarna.

Vad är kompetensutveckling egentligen och hur ska man tänka strategiskt kring det?


Möt Emilie Loman från Serviceproffsen. Emilie har många års erfarenhet med att ha byggt upp onboardings och utbildningsprogram för olika företag och arbetar dagligen med utbildning för kundservicemedarbetare och ledare. 


Du får konkreta tips på hur du kan lägga upp din plan för dina medarbetare utan att det behöver kosta för mycket.


Praktiska detaljer:

Datum:17 mars
Tid:08:30-09:00
Plats:Digitalt, länk skickas till dig som är anmäld

Anmälan:Klicka här
KostnadKostnadsfritt och öppet för alla



Vid frågor, kontakta Madeleine von Krusenstierna på info@kontakta.se alternativt 073 954 68 03.