2
jun

Kontakta webinar: Kundservice - en viktig del i företagens varumärkesbyggnad!

Calabrios årliga lägesrapport över kundservice visar att ledare i kundservice och konsumenter håller med varandra om att kundservice är en viktig del i företagens varumärkesbyggnad.

Däremot finns det stora skillnader i hur konsumenter och ledare ser på kommunikationskanaler och hur bra kundservice lever upp till förväntningarna.

Rapporten visar också på regionala skillnader, exempelvis att Nordiska kundserviceorganisationer är starkare än övriga regioner på att jobba med ”mjuka” faktorer som stöd, coachning och utbildning och att det bidrar till att Nordiska kundseriviceorganisationer har en högre kundnöjdhet än övriga regioner.

Kontaktas Linda Moser diskuterar de viktigaste delarna av rapporten med Calabrios Magnus Geverts och du kommer att få ta del av flera tips och verktyg om hur du strategiskt ska tänka framåt för att ditt kundservice ska få en mer central plats i organisation och också bli en del av varumärkesbyggnaden som pågår internt på alla företag.

Ta del av rapporten här.

Praktiska detaljer:

Datum:2 juni 2023
Tid:08:30-09:00
Plats:Digitalt, länk skickas till dig som är anmäld. 
Anmälan:Klicka här!
Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla. 


Vid frågor, kontakta Madeleine von Krusenstierna på info@kontakta.se alternativt 073 954 68 03.