13
okt

Kontakta webinar: Så enkelt hittar du dina "Rootcauses" & ökar din försäljning!

Att kundservice ofta får en ökad belastning för att det har gått fel någon annanstans i organisationen är inget nytt. Det sker ofta, vilket leder till onödiga volymer av samtal, chattar och ärenden som man inte kan hantera, kunderna blir missnöjda & stressen hos medarbetarna ökar.

"Rootcauses" är ofta att vi inte har tillräckligt god kunskap om våra kunders behov. Med kombinationen av automatisk upptäckt och mänsklig styrning ger Labelf det bästa av båda världar: oväntade (nya) insikter liksom fokuserad analys av strategiska områden. Vad skulle det vara värt för dig att kunna vidta åtgärder för att lösa orsaken samt proaktivt informera drabbade kunder?


Var med på Kontaktas webinar tillsammans med Labelf där vi förklarar hur man enkelt hittar dolda mönster som leder till lägre köer på kundservice, ökad merförsäljning och nöjdare kunder.


Steg för steg kommer vi tillsammans gå igenom processen för att ge er en ökad förståelse i vad en AI-tjänst faktiskt kan göra för skillnad för just din kundserviceorganisation.


Praktiska detaljer:

Datum:13 okt 2023
Tid:08:30-09:00 
Plats:Digitalt, länk skickas till dig som är anmäld. 
Anmälan:Klicka här:
Kostnad:Kostnadsfritt och öppet för alla 


Välkommen!